2010-06-17

StormTrooper vs SoulZoMbiEs

Kemény meccs, és minden nap megy napi 8 ban. Igaz mostmár abszolút berendezkedtem védekező stílusba. Nem engedem hogy megharapjanak ezek a lélekzombik....na de tegnap előtt voltam a GRANDIO nevű újonan nyílt helyen ahol RedPitt-el és Helgusdrágával eszmecseréskedtünk az élet nagy dolgairól. Röhögtünk s nagyon olyan igazi jó volt közben brazil mecs ment mindenki örjöngött mi meg mint egy kics sziget a nagy idegbaj közepette csak ültünk és beszélgettünk. Arra jutottam különben hogy az ingerszegény környezet ahol mindenki csak a saját kis pecsenyéjével foglalkozik nagyon nagy kihatással van a személyiségemre és azt érezm hogy változtam de rossz irányba. Érzéketlen lettem egy kicsit, hidegen hagynak mások dolgai, az emberség meghalt bennem.... de ezeket észrevettem és mostanában a munkahelyemn úgy viselkedem ahogy azt a desscode megköveteli, munkahelyen kívül pedig megpróbálok olyan lenni aki igazábol vagyok. És íme visszakeveredtünk a megfelelési kényszerhez.....nem tudom érdekes minél jobban meg akarsz szabadulni egy bizonyos rossz dologtol annál közeleb lesz hozzád és rákényszerít hogy használd......de lehet hogy nem akarom ezt az egészet és akkor az lesz a legjobb ha maradok olyan aki vagyok bohokás, hülyegyerek, aki szereti az embereket és lelkizni és gondolkodni fölöslegesen olyan dolgokon amik egyzserüne is megoldhatóal, kedves :) Lehet hogy emiatt ki fognak taszítani itt a cégben de tudod mit :) ájdontgiva.......ennyi.

Lenni annak aki vagy nehéz de jól esik. :)

Rizspekt

Nincsenek megjegyzések: