2010-06-22

Esőben

Ma Dumanich kolégám elhozott a Jászai térig és onnan úgy döntöttem gyalogosan indulok haza. Szemerkél/esett az eső és egyfajta nyugtató hatása volt az enyhén zalkatott énemre. Nagyon jó volt sétálgatni, mentem és közben nézelődtem. Néztem a várost ahogy szépül az esőben. Van egyfajta szépsége ennek a nagy kócerájnak amit nem veszünk észre mikor munkába rohanva a bkv vagy bringán haladunk. Ez a mostani kis sétám annyi kis apró dologra keltette fel a figyelmemet hogy csak ámultam bámultam. A szolciális rétegek keveredése ami a new york kávéháztól nem messze tartózkodó fedél nélüliek és a nagy mercivel nyakkednőben feszítő emberek keveredésén keresztül az emo/punk/deszkás/metálos/oldscholl emberek közt terjed. Minden egy helyen. Aztán megláttam a József körút 16számot és feltünt hogy ez az épület már évek óta (minimum 5-6 éve) belakatlanul áll a körúton és árválkodik az aljában egy két üzlethelyiség, ahol ablakok betörve, omladozó vakolat stb. kápráztatják el az embert ha arra jár. De lassan senki sem veszi észre. Na de van ilyen ez ugyanolyan mint az egymás mellett elkullogó járókelők. Ami velem is megtörtént pont ma. Egy kedves ismerősöm akit a kolégiumból ismerek, leszólítot az Üllöi út és körút sarkán. A szokásos általános beszélgetés majd telefoncsörgés a cégből, ismerős elfut mert gondolja rohanok. Sajnáltam a helyzetet mert nagyon jó volt látni. Aztán haladtam a mesterutca felé ahol a megszokott közösségi szintek váltakoznak mindíg. És íme itthon, egy kicsit elázva de annál nagyobb békességben ülök és írok.

Ami a reggelt illeti csodás dolog történt. Az új dekoros kolegánk Géza, aki kiderült hogy volt Skóciában és pont ott ahol én is voltam még anno Bieldsideben, Cairnlee housban reggel a metrón velem szemben ült le :) Aztán elkezdtünk dumálgatni és kiderült hogy ismeri Szabó Balázst (Renegad tetoválómester), MEdvét azaz Christ (Motoros Szövetség) és a MisteryGanget - Fácánt és a kompanit) egy szó mint 100 nagyon jó volt hallani a sztorikat Skóciáról, Bieldsideról. Érdekes mennyire kicsike a világ.

Na hát így ennyit most estére.

ps.: Holnap reggel még bkv de este már Bringa mert szerelőnél van a kicsike (középső tengely törés)
Rizsa hegyek