2010-06-09

45 forint

45 forint az ami ahhoz kell hogy egy reggeli Lidlös üvöltözésben részesülhessünk. Szerencsére nem velem kiabált a kedves LidlAmazon hanem egy szerencsétlen cigány emberrel akin amúgy is látszott hogy nem magasan iskolázott egyszerű emberke (nem lenézésből mondom). Namost a kedves vásárló - mert ahogy én is ő is pénzt hagy ott a dolgokért - vásárolt egy ásványvizet egy fantát meg egy hajzselét a csel az egészben az volt hogy ő visszaváltósdiból szerzett pénzel fizetett amit mind tudjuk le kell vásárolni szóval nem jár visszajáró a Lidlben (ezt én is ma reggel tudtam meg). Visszamaradt 45forint és ebből egy oszkárdíjjat érdemlő szupperprodukció kavarodott. Ilyen tipikusan népmesébe illő mesés mulatság először a pénztáros kezdett kiabálni hogy nemigazhoygnemlehetösszeadni, majd a kedves vásárló rákontrázott hogy most 45forint miatt álla sor majd a kórus jött hogy na akkormostmárigazánmindenkinagyonideges és végül a kedves biztonsági őr idézem "neugassámáááááááátakarodj!". Gondoltam magamban na most ha ezt mondjuk egy külföldi látja vagy mondjuk egy fogyasztóvédelmis :) ehhhh. Érdekes volt látni az emberek reakcióját arra ha van egy gyenge :) mindenki ráugrott mint gyöngytyúk a takonyra aztán elkezdték szedni mint maci a málnát szóval erre csak annyit tudok mondani hogy gratulálok :)

Ezzel a kis szösszenettel indított a mai nap :) kiváncsi vagyok mi jön még :)

Pityókák hajrá, mosolyogjatok a répák még mindíg a földbe vannak:)

1 megjegyzés:

Kata írta...

Senki nem adott 45 forintot az embernek legalább azért, hogy haladjon a sor? ...ha másért nem.