2010-06-04

Stormtrooper és a GUIDE kesztű

Történt valamikor úgy kb 5 vagy 6 éve hogy az egyik kedves ismerősömtől kaptam egy GUIDE szerelőkesztűt ami most ment tönkre a bringázás nagy tevékenységében. Gondoltam tegnap este utánnanézek hogy na lehet e itt kapni ilyen okosságot rövidrezárva a dolgot direktbe a svéd gyártónak írtam tegnap este aki ma reggel 8kor már visszaírt hogy a magyar forgalmazótól fognak keresni nem telt el kb 2 óra jött a hívás majd egy kedves női hang felhívott hogy akkor mekkora is a méret stb és láss csodát jövő hét kedden 1900kor a klinikáknál átvehetem az árút :) ezzel megspórolva a szállítási költséget :) egyszóü mint száz nagyon jófejek voltak és abszolút vásárlócentrikusak. A cég neve VESPER Kft. nagyon kellemesen csalódtam bennük és csak ajánlani tudom azoknak akik esetleg bringázáshoz kesztüt szeretnének :)

Nincsenek megjegyzések: