2008-01-03

Tufauzendejt - gondolatok, patriotizmus

Hahhh új év új dolgok.....Teli vagyok reményekkel hogy ez az év jobb lesz mint az elozo :) ehh es mivan ha az elozo volt az az ev amikor jobb volt mint az iden ....mindig azt kivanjuk hogy sikeresebb legyen a kovetkezo ev aztan lehet hogy az elmult evban voltunk sikeresek valaminben - csak egy gondolta volt.

Amire gondoltam hogy talan redbe kellene szedejm a mindenfele elvarratlan szalaimat :) mostmar lasssan 1 eve 1 playeres modban nyomom - persze kisebb nagyobb megszakitasokkal amik jok voltak - kezdem elvezni ezt az allapotot :) vicces eleinte feltem mi is lesz velem de itt vagyok van egy nagyon jo munkahelyem ahoil jo emberekkel dolgozom egyutt es itt az ember kifelyezes a lenyeg :) mert azok nem csak gepek - vagy ez eddig is igy volt? csak en lettem droidnek a tobbi munkahelyemen dolgozokat???? nem tudom az biztos hogy itt mebecsulik az embert es azt csinalom amihez a legjobban ertek :) bolonditom a megrendeloket meg a vasarlokat :) csillivilli csomagolasok :) na de vissza a lenyegre hogy most hogy singleplayerben nyomom ezt a jatekot - mint tudjuk az élet egy nagyon szar játék de a grafikája kurvajó.... (d) - szarismegnemis :) szar mikor elugrom mondjuk egy buliba es mindenki tuplejeres modban nyomja, de aztan meg jo mert akkor csinalok azt amit akarok mikor csak akarom :) Szoval most magamert kell elnem a magam dolgait kell csinaljam nem masert magamert mert ha mindig fuggeni akakrok valakitol akkor nagyon nagyon beszaladok abba a csapdaba ahonnan nehez kijopnni ez az az mikor van egy problema es azthiszem csak ugy tudom megoldani ha van segitsegem lehet hogy kuervanehez egyedul megoldani, de akkor is meg kell csinalni......szal powaaaaaaa to da soul and charge:)

Ez mind megvan most a nagy karacsonyi pihenes nagyon jol esett es feltoltott :) lelekben is es fizikailag is:)Most volt igazi nagyszemu hoeses karacsonykor es ujevkor is es nagyon szep volt tuzijatek ezerrel es a regi szep emlekeim elojottek :) gyerkkoi :) ehhh Ujvidek ujev, poligonon agyubol kuldte a katonasag a tuzijatekot, petervaradi varbol gorogztuz.....pezsgo, franciasalata, szarma :) hat igen reg volt.

Ujvidek - nagyon szerettem azt a varost talan azert mert igazi dunamelleki kis varoš volt ahol a lalok, romanok, magyarok, szerbek, ruszinok, svábok és a többiek egyutt eltek es minden fasza volt csakhogy nem mindig minden olyan szep ahogy kinez akkor is volt ellentet es ma is van csak ma mar nincsenek meg azok az alapideologiak hogy azert egyutt kell vinnunk ezt az egeszet.....inkabb kulon kulon...fassag. Azert is nem erzem mar hogy szivesen megyek 'haza' mert nem azt erzem mint regen......de hat ez van 17 ev utan magyarorszagon.....többet huztam le itt mint vajdasagban de nem fogom elfelejteni azt soha hogy honnan jottem :) Nekem az Árpád sávos zászlo továbbra is az árpádházi királyok jelképe és nem a modern kor téveszméinek jelképe, a magyar címer az angyalos és szent koronás, mert hiszem hogy annak ellenére hogy hitetlen kutyák vezetik az országot a jóisten azért figyel azokra akik hitben godolkoznak egy 1000 éves orszag építésében, nem felejtem el hogy kik voltak a magyarok, és azt hogy mindannak ellenere hogy vajdasgi vagyok több magyarérzés van bennem mint egy itteniben (tisztelet a kivételnek). Egyszó mint szaz rebbelis vagyok egy kicsit, és ez kell ennek a tarsadalomnak. Igaz nem politizalok mert mar lassan nem tudom ki a jo es ki a rossz. Arra törekszem hogy az életem rendes polgari élet legyen, hittel , lélelkkel élt élet, és ha arra kerülne a sor hogy teljesen ellehetetlenedik az itteni életem akkor valoszinu hogy el fogok menni innen de nem am konnyen :) .
Ha mannam kellene akkor skociaba mennek az eszaki részekre :) nem a nosztalgia miatt csak lattam milyen a déli rész és milyen a nyugati part és hát az az igassag hogy az északi rész jön be nekem :) ott egy kis városban mint mondjuk Aberdeen vagy stonhaven vagy Inverness abszolut el tudnam képzelni az életem egy pár évig. Nem tudnék ott élni életem végéig de 5-8 évig biztos.

Hát ezek a gondolatok cikáznak bennem igy tufauzendejt elejen.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hi, firstly I appologise for writing in English, but my Hungarian writing would be brutal to understand and would probabaly be misunderstood, so I think I've got a better chance of you understanding this or knowing someone that will. Anyway, I am glad to have read this post. it was really random because I was looking for images and your blog had one that I needed. I'm glad I read it, because it has really changed my opinion, its good to know that there are people out there like you :) cheers