2008-01-08

Gondolatok


Nagyon sokat gondolkodtam az utobbi napokban azon hogy min is megyek keresztul. Sokminden tortenik mkorulottem emberek mennek jonnek. Minden nap bemegyek dolgozni egy kicsit olyan mokuskerek feeling de ez is resze a mindennapoknak. Tegnap elugrottam Rudival konyvesboltba merthogy ereztem hogy az utobbi 3 evben nem nagyon olvastam semmilyen konyvet de hat csak neuzelodtem es csak gondolkodtam aztan hazacuppantam es leultem gondolkodni mi is lehetne mmost egy jo kis konyv nakam ami kizokkenteme a folyamatos monitorbamulasbol. Gondolom munkaban veginezem a monitort 8 oran keresztula zatan haza itthon meg egy kis extra melo aztan zsuppsz agyba es dead....na de ma beugrottam az Alexandra konyvesházba es talaltam egy jo kis angol konyvat :) persze hogy fantazi :) Hitch hikers guide to galaxy :). Nem birtam ki hogy ne kezdjem el olvasni a villamoson :) hehhehe vicce svolt annyira belefeledkeztem hogy elmenntem a 4es6os vilivel a muegyetmig. LEszalltam es gyalog jottem hazaig :) Azt keszamitva hogy az emberek ugy neztek ram mint egy ufora hogy mit vigyorgom mit susu a kortere minden rendben volt:) vicces konyv:) A magyar forditas is jo de az angol haaat az valami nagyon joooooo.

Munka - nagyon nem faj a fogam a hajtasra de sajnos hajtanom kell mint allat mert nem tudok amugy keszlenni mindennel idoben....ez van. De jobb is legalabb hasznosan toltom az idomet pl. ma betukeszleteket kellett csinaljak mert nem volt meg egy font es hat innen onan osszeszedtem oket osszevagdostam aztan gooolll ezt eddig nem nagyon tudtam megcsinalni na de mostmar nagyon jol megy meg egy par fontkeszletet osszedobok es kozepszinten menni fog a dolog:) Megegy skill a sok koze:) Nagy valtozasok jonnek most a melohelyen uj emberek, uj munkak:) Uj poziciok:) szoval alakul a molekula :) Lassan de biztosan.

Terapia - viccesen hangzik, azt csinalom hogy minden hetvegen fozok valami finomat de nam am paprikaskrumpli meg ilyenek hanem kiserletezes. Pl most hetvegen nyomtam egy nagyon jo kis milanot amiben egy deka knorr termek nem volt csak is termeszetes anyagok :) semmi alap csak ami kell bele finom husika 3 fele hagyma parpadicsim es egy kis fuszer....nagyon finom lett. Amit meg meg kell tanulni hogyan fozni 1 személyre....:) igaz elfogy de pazarlas. Most hetvegen ami jon megprobalom egy gombas csirker kisht :) vagy azon is gondolkodtam hogy boreduxi martasos disznohust csinaljak hagymas krumplival. Meg nem tudom meglatom :)

Life - A szocializalodasom ebben a nagy ustben alalkul. Probalom megtalalni a helyemet a sok Budapesti kozott...mindenfele embereket latok es aza aszomoru hogy nagyon sok a vonabi azok akik annak akarnak tunni akik nem es nagyon messze allank a celtol :) na de nem en vagyok a biro aki ezt eldonti. Annyira erezhetio az embereken a punnyadt fos hangulat en meg mosolyogva setalok a tomor letargia tengereben es nem engedem hogy a kereskedelmi csatornak szennye berantson a szurke magyar valosagba :) heheheh RESIST TO THE END
Ezt mindenkinek tudom ajanlani mert ha egyszer belehuppan az ember abba a godorbe amit ugy hivnak megszokas huhh nagyon nehez kitapaszkodni. Nekem sik,erult hala az egenek. meg a munkahelyemen kellene dobni egy kicsit es akkor jo lesz - veszek is holnap egy novenyt hogy legyen egy kis tarsasagon amig a monitorba mélyeszet a szemgolyoimat :)

Friends - vannak. Jo emberek akikre lehet szamitani es remélem en is szamithatok rajuk :)

Hat ennyi

2 megjegyzés:

Kicsi írta...

Milánói csekkolva. Príma áru. :*

stormtrooper írta...

egy elégedett kuncsaft :)