2008-01-27

Stromtrooper vs Dandár Dusters 7:0

Hát nagyon gondolkoztam hogy ezt a meccset kihozom e egálra :) de a végén sikeredett egy tácsdáunnal nyerni :). A hazai csapat egy 7.30 as keléssel előnyt szerzett a vendég kosz és por erőin. Egy hat trickel elrohanva a fürdő koszos védelme mellett sikeresen átcselzte magát a konyha védelmén akik egy dupla blitzel védekeztek. Így megvolt a first down (amerikai fociba a 10 yard meghódításának első probálkozása a 3ból). Ezután egy shotgun gamel beért a red zoneba (shotgun game - hosszú indítás ameriaki focivab, red zone - 20 yardos távolságon belül lenni a touchdown területtől) és egy 2nd and 5 os driveban touchdownnal elérte az 1 nullás vezetést. :) hát így is le lehet írni azt hogy reggel óta keményen takarítottam aztán most egy szusszanás ideéjig beültem kicsi kis blogom bővíteni :) Szép punnyadós szürke idő van kinnt. Esik szol a MR2 és jóóóó nekem :) Bözsi (whirpool mosógép született Elektromotoros Erzsébet) tegnap emberfeletti teljesítményének köszönhetően a ruhák most száradnak:) én meg lazulok ez egy ilyen nap szerintem lehet hogy kimegyek ma a városba egy kicsit fotográfiázni de még nem biztos.

Tegnap 11-12.15 ig borokat kellett fotoznom.....ami nem is lett volna baj ha előző nap nem lettem volna egy szülinapi buliban ahol egy kicsit ...hogy is mondjam szépen....stormtrooper vs sör, becher, tatárbiftek 0:1 lett az állás.... na szal egy enyhe másnappal az agyamban 18 fajta bort kellett fotozni. Élmény volt. :)

Na hát ennyi kb ........

Whatever

Nincsenek megjegyzések: