2008-01-21

És akkor a medev......

Nah ismét túl vagyok egy darálos napon, jó sok sokkos munka, kajaszerzés - mint azt a mellékelt ábra is mutatja :)

Alig vártam hogy ma vége legyen a munkának habár volt bennem egy loket munkavágy reggel amit ki is meritettem azzal hogy logot gyartottam meg lorealt:) aztan haza hazautam nem volt valami nem nagyon fogtam fel az utat.....olsvastam :) Hich Hikers guide.... nagyon teccik:) Vogonok ami egy kicsit hasonlit a Magyar bürokrata felfogásra :) és szocializálódási helyzetekre ezer papí, még egy ötezer pecsét és ha mindez megvan akkor esetleg megvan amit el szerettél volna intézni :) ehhhh. Jövő héten megyek lakashitelecsét intézni hehehe egy kis manitu a bankocskátol aztán 35 év of suffering :) De saját kecó saját mosógéppel (bözsi), saját konyha saját élet...talán egy élettárs is befigyel majd:)

Arra gondoltam hogy ennek most így kell lennie mert igy tudom magam belőni egy életre azaz my life klikk szettingsz hardver profájl choose life :) és már sinen is vagyunk

Már csak a kis ügyes bajos dolgok maradnak mint munka, kaja, szocializálódás:) Háááát mittomén.

Hihetetlen amugy hogy az embereknek hogy megváltozik a viselkedésritmusa mikor lovettáról van szó....mikor az anyagika előjönnek...heheheh de jó hoyg ez nállam csak a 4 helyen van. Igaz hajtok meg melozom mint barom de azert nem a zsír az életem mint egyeseknek:) hehehe
Na mindegy ők ilyenek én meg más vagyok de ezért vagyok én jobb - gondolom én- nem irigylem őket :) inkább aggodom a lelki tisztaságuk miatt.......na de ez mindenkinek a saját dolga hogy eldöntse hogy mit csinál az életével.

Én élni fogok, élni szórakoztatni magam :) és élni

Bear Out

Nincsenek megjegyzések: