2008-01-16

Trip to 3 countries :)

2 nap alatt 3 ország :) cseppet sok volt :) de nagyon sokat tanultab belolle....lattam hogy nem minden olyan szep es jo ahogy azt en elkepzelem.....sex lies rock and roll money....hat kb ennyi a szakmam ....na mindegy szoval egy igazi nagy dologban vettem reszt amirol most sajnos nem beszelhetek. De amit láttam az Uhhh szoval a jatekok netovábbja. Nem tudom emlexetek e meg a JSFre Jeux Sans Frontiers :) na ez valami olyan volt hogy csak ugy neztem. Varazslas, tereles....stb na mindegy a marketing az errol szol csak egy kis bajom van vele hogy kuervara hanyingerem van attol hogy figyeklnem kell arra hogy mit mondok es kik elott....gyanakodnom kell mindenkiben...szal ez nekem nem megy es pont ezert kerdeses a dolog szamomra ......nehez eldonteni hogy az ember bele akar e noni egy ilyen lehetosegbe amit lassunk be hogy agy nagyon allat lehetoseg es nagyon rendbe szedne az eletemet olyan teren hogy nem lennenek anyagi gondjaim annak ellenere hogy van egy 35eves lakashitelem...szal nem tudom lelki dilema elott vagyok....mia fontosabbb a lelki nyugalmam es a becsuletes eletem vagy nem annyira nyugodt eletmod egy kis fullentessel....szal nem tudom es bajban vagyok nem kicsit...Rohanjak e felfele a lepcson vagy maradjak a szintemen es dolgozzam ahogy szeretek vagy tanuljak meg egy teljesen uj munkaformat ?????nem tudom ezek a gondolatok kavarognak bennem.....es nem tudom mindketto jo lehet hy belezuppanok ebbe az uj munkadologba akkor tanulok vele viszont agyban le leszek terhelve es lelkileg meggebedek....ha maradok minel vagyok akkor elem vilagomat es nem tanulok ujat....de a lelkem es az agyam marad a helyen :) szal merlegelnem kell ezeket a dolgokat es holnap dontenem kell.

Wish me luck BEaR neads it

Ma 780-800 kmt nyomtunk le ebben volt meg egy varakozas morahalomnal :) 2 ora de jo volt egy kis szociokrimi kamionosok alkeszok es egy derus kocsmaros.....erdekes volt hogy vannak meg vidam emberek :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy tanács: szerintem a kettô közül a harmadik ;)...Remélem érted!
d

stormtrooper írta...

:) vagy a naegydik