2008-01-28

Stromtrooper vs Álmok 0:1

Huhh nagyonrossz volt az ébredés. 5.30 kor arra ébredtem hogy zokogok.....sírok bőgök....és ami a nagyon rossz volt olyan volt az egész mintha átéltem volna az egész álmot ....ami a következő volt:
Skócia Aberdeen suburbs, Bieldside - Cairnlee House ez volt a hely ahol voltam :) ( egy évig itt töltöttem egy fanatsztikus periódust) Olayna volt az egész mintha most történne......Reggel után mindenki lement Reggeli oktatásra (morning Study) én kapatm az aznapi takarytást a házben ahogy a drive felöli oldalon takarítottam Lean szobáját, na itt kezdett már romlani a közérzet....valamilyen uton modon fényképek, rajzok, zsuzsarol de nem értettem hogy mi van de akkor jött a felismerés hogy ez nem is Lean szobája hanem az övé....látom hogy jönnek vissza az emnberkék a morningstudyról....látom őt is ... . Ahogy ott állok elkezdek süllyedni a lelki fájdalomba....nagyon rossz volt még így utólag is most hogy írom ....uhhhh na mindegy folytatás. Iain és Zsuzsa jönnek fel a kis sétaúton...egyre közelebb a házhoz én meg ott állok mintegy betonbafagyott vas.....jönnek és egyszer csak odafut hozzá egy srác és átöleli megcsókolja szereti.......na szóval mintha egy 2 tonnás súlyt dobtak volna felém Nesze fogd meg.... a durva az volt az egészben hogy azért voltam skóciában hogy minél messzebb tudjak menni, hogy ujra kezdjek mindent egy uj boostot szedjek magamba.....és nem értettem mit keres ott...a többi az csak diszítés volt. Mikor felkeltem úgy éreztem magam mint akit megvertek. Kimerült voltam, fájt a lelkem és csak bámultam ki a fejemből. Nem tudom még meddig lesznek ilyen álmaim na nem mintha minden este ez lene de mondjuk 1 hónapban egyszer tuti va egy ilyen come back....kurvaéletbeeeeeeeeeeee......legyen már vége.

Hát így...ilyenek történnek velem, nem értem miért. Hát ez volt most így hétfőn reggel.

Amúgy a szerencs hogy nincs sok meló most reggel mert megőrülnék benne. Úgy érzem magam hogy ha valaki egy rosszat is szol hozzám egyből elsírom magam........na mindegy

Deal with it, shake it off....

Nincsenek megjegyzések: