2009-02-03

Stromtrooper vs emberihülyeségnetovábbja....

Hol is kezdem hát bele a lecsóba ezerrel. Szóval ha meg akarom mondni valakinek hogy figyelj csak ez és ez van (persze egy kicsit kínos a dolog mondjuk mert kényes a téme) Akkor fogom magam odaállok az emberke elé és megmondom neki hogy váttdefakk van. NA de ez nem így működik mindenkinél, azt az infót hogy egy project átkerül egy másik emberhez nem direktben kapom meg az illetékestől hanem emberi láncon keresztül jut el hozzám...:) egy kicsit szánalmas szerintem az ilyesmi de hát mindenki olyan erős amennyir erős tud lenni. Gondolom erre van valami tréning amig kölykök vagyunk :) ez lehet kimarat ennél az illetőnél. (nevet direkt nem írok mert nem illik)

Igazábol ilyenkor nem a személyes csalódás az ami elindít hanem maga probléma. Miért nem tudunk őszinték lenni, saját magunkal, másokkal.....tudom hogy nagyon nehéz. Nekem is az bevallani hogy nem úgy vannak a dolgok ahogy én azt elképzelem de hát egy ideig ezt lehet tolni magam előtt aztán fikidifakkju van tudom mert volt már ilyen nem egyszer. Szóval csak őszintén és tisztán de lehet hogy ezt nem nagyon lehet megengedni a mai világban....merthogy ugye nem lehet megbízni senkiben mondja az emberek többsége.....nem értem egyszerüen de hát én csak egy emberke vagyok mittoménhánymilliárdból. Nem fogom megváltoztatni a világoit sosenem, de a magam világát talán még megtudom. Kitartóan nyomni kell és menni és erkölcsileg megpróbálni tisztábban élni, ennyi a titok szerintem. Ha nem abból indulunk ki hogy az egyik kitol a másikkal akor az esetek nagy százalékában kitolnak velünk. NA ilyenkor kell azt mondani magunkban szerintem hogy tudod mit kedves barátom legyél boldog azzal amit elértél azzal hogy engem átvertél. Nem kell pumpálódni igaz nagy erő kell ehhez mert van hogy meg tudnám görbíteni az acélrudat masniba dühömbe, de aztán belegondolok hogy minek ....inkább veszek aegy nagy levegőt és iszom egy finom kvt :) Na de vissza az egyenességhez - miért nem képes egy ember egyenesen megmondani dolgokat amiből úgysem lesz sértődés mert ebben a szakmában ez van bírni kell a kritikát és az hogy nem kell foglalkozzam egy amugy is nagy kihívásnak tekinthető dologgal csak könnyíti a helyzetemet mert a többi melóval simán boldogulok így és nincs rohanás. Furák az emberek de hát ezért érdekes az életünk :) hehehee

Lassan jön a metszés :) de még olyan messze van, nem baj majd eljön annak is az ideje. Alig várom már.

NA minden jót és mosolyt :) mert c sak így lehet kibírni :)

Nincsenek megjegyzések: