2009-02-20

Stormtrooper vs hiábavaló dizájn

Nesze ez van, dizájnolsz aztán mondják hogy kukkerovics :)

Ez a mai nap nagyon nagyon nagyon......nem volt ott a szeren. Mindenki egy kicsit zizzenetben nyomult. Természetes volt egy nagy tender amire nagyon faszát kellett alkotni volt is design ezerrel azán egyszer csak jön egy infó bang és kirobbant mindent a helyéből....hogy jaaaa nem is ezt az arculatot kéne követni 4,5óra kemény design és 15 logóterv után amit letisztítva kapsz vagy 3at...szóval Köszi jól vagyok:) röhögtem. Na de estére minden a helyére billent a káposzta is megmaradt meg a kecskének is jóvót gumicsizmában :)

vörldpísz:
Tegnap este történt velem egy dolog ami nagyon fura volt azaz a helyzet egy kicsit abszurd. Szitu a következő: Árpádhíd, hideg, mindenki ideg a villmoson....erre a megállóban egy idősebb sztrokot túlélt faszi egy jólöltöuzött srácot odavág a földhöz.....mondom uhh gyerk felpattant persze nem tudtam megállni hogy ne álljak közéjük....gyerek lefog öreg báccsi elküldve villamosra...gyerek rámnéz (na akkor egy kicsit beszartam) és elindúlnak a könnyei, átöleltem és ott sírt a vállamon. Később elmondta hogy 2 hete hagyta ott abrátnője, és hogy stressz van a melóban (értékesítő) és hogy az öreg elkezdett neki pofázni mir ő válaszolt öreg erre lekurta....no comment. Utánna tovább mennetm miután a gyereklet leszedáltam 2 cigivel meg egy nagy rakat lelki biztatással és gondolkodtam hogy mi a f*sz van már itt az emberekkel. Mindenki idegbeteg és agresszor és mindenki csak kurvaanyázik és hogy .....na mindegy csak fura. Ide jutottunk. Keserű, szürke de a miénk :)

később nagyon jó lett az este :) ez most maradjon az én kis titkom :)

Ne üssetek mosolyogjatok :)

Rizspökt


most kipakolom bözsikémet aztán zuzzantás egy esti kis lazulós kis pokkerovicsba bele neki:)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) Hajrá, a sok jól sikerült (titkos) estéért!

:))

Rátky Atilla / Nyiha írta...

Jön a tavasz!
Kapcsolatok jönnek össze, mennek szét...az írásodban mindkettőt megleltem.

Lenka írta...

Ha jó helyre teszed oda az erődet, csodákra vagy képes!:)