2009-02-16

Stormtrooper reportin 'in.....

Gondolatok.....

Szóval pénteken mr szperró felöltötte templombajáros kosztümjét és elugrott a Márton Áron Campbe egy laza előfarsangi farsangi buliba :) A részeg kalóz nagyon bejött:) nekem is meg a többieknek is. Mindez tartortt addig amig megszakadt bennem a bulizhatnék és kb 4 körül elhagytam a süllyedő hajót.

Szombat teljes káosz és zürzavar a koordinációs képességben, lazulás főzés film....fészbukk

Vasárnap, egy kis lelkipátyolgatás, utánna takarittenzibitte nagy harc a porállatokkal a területárt...nyertem. Rudiékkal és a két kis gengszterrel ebéd játszótér. A délután nagyon jóü volt hazatértem a gengszetrezésből, játszótéri területfogalaásból és befeküdtem pihenni erre gey nagyon kedvesnek hitt sms jött Be tudsz jönni hétfőn 8ra........nem folytatom :)

Ma reggel 7 45 kor cégben a takarítónökkel kávézgatva indút a napom, egész nap pörögtem :) jó volt anyag is kimennt:) mindenki heppi volt. Ebéd után felvettem a Zombi pózt (üveges tekintet hörgő hangok....) és láss csodát 5 körül megzakkantam elő tört belőllem a gyermekkk :)hehhehehehehehehe rég érezetem magam iylen jól. És jött az eset és itt ülök kicsit mosolyogva kicsit letörve de nem baj lesz jobb is ez a helyzet.

Ma dumáltam az egyik kedves munkatársammal arról hogy manapság az emberek kapcsolatkialakítási rendzsere igen csak felgyorsúlt...én meg lassú vagyok...ehh ez van ha már nyugdíj környékén van az ember :)....és hogy mindenki egy kóla után már beleveti magát a habzsi dőzsibe kérdem én hol marad az udvarlás, a virág, az első közös vacsora? Nem értem de lehet hogy ne is kell ezzel foglalkoznom. Úgy ézrem magam mintha egy kicsit oltimer lennék, de ez lehet hogy csak oldschool az most úgyis menő :) valahol. Ez ilyen volt a pénteki buliban is csak néztem minnt majom az ugaron bocs mint kalóz a tutajon hurikán előtt...mindenki lemennt eltelt 2 óra mindenki boldog 3 óra mindenki párban :) mondom én hogy gyorsan mennek a dolgok:)

Slowtrooper out

ui.: may the colm be with you*
*KicsiD

1 megjegyzés:

Lenka írta...

Macika te mindig kalóznak öltözöl?:) van egy tündéri történetem ezzel kapcsolatban, ha összefutunk 1x, elmesélem...

Te már ilyen régóta fent vagy a féjszbúkon, őrjület!:)