2011-05-07

Mert én még....

És lőn vala hogy a gyermek megbékélt azzal hogy na akkor most már megyünk tovább s dobott volna még egy búcsu pillantást egy neki kellemes emlékeket felidéző személyre féjszen de sajnos már nem találta. Biztosan boldogan egy szép életben van :) reméljük. Sok boldogságot SzAtyI. Szund azért lesz s remélem a nagy kavalkádban egy pillanatra még esetleg. Na de meglássuk. Szeretném mert mittudom én szerintem rosszidőben volt ez az egész de az is lehet hogy csak én vagyok még elfajankozva :) meglehet. Na de ez van ha az ember ilyenko rohadt fáradtan bloggol kavarognak benne mindenféle emlékel s megijed ha valaki eltűnik, kiradírozza magát. Na de ez van az élet egy A4 amire mindenki rajzolgat aztán van aki töröl :) ennyi. Én is töröltem már de a ceruzanyomok ott maradtak és maradnak de szerintem mindenkinél. Szóval haj rá Koh-i-Nor radirszett és b4 es cerkák :)
 Sziasztok drágáim :)

Nincsenek megjegyzések: