2011-05-03

...ésakkor most...

Végre befejeződött a nagy nagy przsekt amit lassan 2 hete toltunk. Végre lett időm egy kicsit magammal foglalatoskodni, mert egész eddig a "cég" igényeit néztem :) na de ez meg is fog maradni természetesen munkában :) viszont nem lesz többet olyan hogy akkor "Edyke akkor te most nem mehetsz haza húsvétra, meg hagyományőrizni"....faszán lecsúsztam minden ilyen jó kis dologról de nem baj legalább megláttam azt hogy milyen az amikor igazán de igazán más az értékrend és milyen az mikor egyes embereknek nagyon üres a lelkük....hát én nem vagyok ilyen :) Sajnos ez nem jó irányba tolta a mutatót...azt a bizonyosat...de nem baj. Minden nap tanúl valamit az ember. Na de mosta  vidámdolgokról :) lassan eljön az mikor Zsombiéknál kicsi Márk belép az életbe, Rudiéknál is mocorgás van már a pocakban, május 15-19 Regatta Vodice, SzUnD, ÉrcoFty és még sok sok más vidámság. Múlt hétvégén odavágós Tavaszi Napok volt Ördikével és a briganti bagázzsal azelőtt meg Füred city riprizent volt Rudiékkal (húsvét előtt), hát mondanom sem kell hogy ezek a dolgok nagyon feltöltik a lemerült aksikat :) és lőn BearDay mikor a medve végleg kiszáll egy sötét időszakból amiben vágódott ide oda faltól falig....most jó lesz ééééésssssss csütörtöktő lehet hogy már paksról is jön az ÁrAm (Thanx ELMŰ - ezt majd egyszer mikor lesz egy szabad 15órám :)) Minden esetre most exportálodik kicsi enruska portfóliója :) nagyon jó látni mennyi minden szépet rakosgattam össze az elmult pár évben :) 90oldal tömör gyönyör :) Nesztek Pixelek mehajcsárkodtalak titeket :)

...hát ennyit most így röviden majd folyt köv....

Igaz holnapra BÁV is jön nyálcsapkodni...nembaj majd elmulik ez is egyszer :)

Szépálmokat, derűsebb szebb napokat :)

Csoukolommmmmmmmmmm

Nincsenek megjegyzések: