2011-05-09

Fogas Late night...

Fogasház sörcike zümmögő hip hop várom hogy befussanaka a dizájnerek :) Teljes idilli miliő. - ezt szerettem volna posztolni tegnap este nektek de sajnos befosott a teló na de minden esetre most pótolok. Jó sikeredett nagyon kellemesen beszélgettünk. Budhatomi megy dojcsba - má megint - kiállítami, Tatlinpapa meg csak úgy simán hozza a 100% tender winner stylet. Én meg csak annyit tudtam elmondani hogy hogy....leadtuk a bávot....na szép. Az igazság az hogy negyon kikészültem az elmult 3 hétben beleértve a múlt hete az volt a zárás. Most hogy visszacseppenetem ebbe a mindennapi faszkodásba ...egyre jobban érzem azt hogy this is not me plész. Na de van ez igy ingadoznak a szintek. Minden esetre várom a most hétvégi jövőhétbe átcsúszó vitorlázást. Remélem jó lesz. Na ennyi most megyek vissza esztergálódni.

Naposat

Nincsenek megjegyzések: