2007-10-23

Stormtrooper vs Oktoberi ünnepek :)

Nah hát ismetelten bekoszonok ....efy kis kesessel. de hat ez van. Olyannyiraszettoltodtem magam a hetvegen hogy nagyon kezdek felni sajat magamtol hogy nehogy itt hiperaktivkodjak de olyanszinten hogy szetporogjem az arcom...

Ugyebar az elozo heten volt egypar grafikusi csemege :) pl 20 orás munkanap, szetidegelt ugyfelek szetidegelik az amugy is kesz arcomat, munkahelyi perpatvar munkatarsakkal, nemtalakozas lelkemnek igenkeddves egyennel:), merthogy ot is szetszivattak....na de minden jo hajo a vege....mondjak.

Aztan jotta szombat am munkaszombat volt...no comment de cserebe most szerdan kezdodik a malo ami persze okosan ki lehetett volbna bekkelni azzal hogy kivettem volna 3 nap szabites akkor elntezhettem volna az utlevelmell kapcsoltos teendoket...szal okods voltam megint :) na de nem baj majd bepotolom :)

Jelenleg abban a stadiumban tartok hogy ennyit me nem aludtam amiota az eszemet tudom. Amiota ujraindult a rendszerem azota nem volt meg ilyen jo hetvegem :) mindennel egyutt. Fozes, kutyazas, rohoges a forradalii hangulaton......hog van az hogy a tomegoszlatasban 14 rendor es 5 tunteto serul meg?????? kicsit fura na de vicces is elkjapatja magat a kolega es akkor megyszedi a mellette levoket???, hehehehehe na mindegy...


most mennem kell mert jenesem van lennt a nappaliban :) ehhh aki erti erti aki nem magar vessen:)

Nincsenek megjegyzések: