2007-10-14

Gondolatok ......


Nem is tudom hogy mit irjek egyszeruen kipihenve teli nrgvel indulok neki a kovetkezo hetnek. Lassan de biztosan helyreallnak a puzzle darabjai az eletemben ....szocializalodasilag, munka, lakas, mani2...stb. Ez jo mert volt ugy egy nagyon gazos resze a medve eletenek amit nem annyira szetett de mosmar kezd helyre jonni kezd elni....lenni alkotni. Eddig egy kicsit ingerszegeny volt a kornyezet igaz ez most nem a baratokra ertem hanem a mindennapokra ugy amblokkkk. De vannak az ember eleteben olyan valtozasok amik elobb utobb bekoszontenek es akkor minden indul elorol marmint TABULA RASA es gyerunk efektus van. A regi szep emlekeket elrakjuk es egy uj fejezetell indulunk neki a vilagnak. Nehez de megeri.

Uj dolgokat felfedezni mindig jo es hasznos foleg nekem aki egy olyan eber vagyk aki az elet apro dolgaibol taplalkozik:) Igy hat Lovarda feeling - Tegnap egesz nap kinnt voltam a lovardaban es hat azt kell mondjam hogy nagyon nagyon jo volt folg hogy olyan embereket ismertem meg akik nagyon ott vannak a szren es na egyszeruen joooo emberek - jott es nagyon bejott :) A lovak :) haaat igen gyonyoru allatok. Mar csak lovagolni kell megtanulni meg gondozni oket :) de menni fog szerintem. Az ijjaszkodast szerintem hanyagolom most egy kis ideig de majd ha megy alovaglas lehet hogy egy visszacsapo ijjal megextrazom a nyerget :) Na joooo ez meg odebb van akkor inkabb egy winchestert es egy halozakot :) + reflexijjat :)

BEaR

Nincsenek megjegyzések: