2007-10-01

Október 1. - doubleeffect

Ime egy nap amikor kettős érzések vannak bennem egyrészről nagyon boldog vagyok (HAPPY BEaR) masrészről egy kicsit szomorkás......
1. HAppy mert az életem egyre jobb :)
2. MA van édesapam szülinapja amit ő most az öreggel ott fennt ünnepel....68éves lenne ma. Biztos kvzik és rajzolgat, haikukat írogat...

A hétvége......akar Grindhouse: The Weekend néven is futhatna tarantino filmként persze vér nélkül és halottak nélkül, fizikailag viszont rettenetesen kimerítő fizikailag mentálisan viszot olyanszintenfekltöltődtem.....huuuuuuu nagyon. Egy nagyon kedves emberkével ismerkedtem meg aki nem más mint Tasslehoff földi reinkarnációja :). Na de elég ha annyit írok hogy nagyon jó a lelkemnek egy surranó társaságában:)

Ami a bulikat illeti huhh hát az egész pénteken kezdődött amikor elkövettem azt a hibát hogy az 1 es villamossal a bécsi ut ig menntem és onnan egy fura gravitációs erő berántott a MAD ba nyitóbuli két üveg Teleki Cuvée + egy pohar Jeager és megvolt a baj....nagyon nem mennt a kettő...futás boa utánna csak kicsit tánciztam de nagyon fáradtan mert előző hétem munkában havazás es stessz welnessz:) volt.

Szombat: Mártonból kigyógyulva egy fantasztikus Szentendrei hétvége, lovakka, kutyákkal, természettel töltődéssel, törődéssel, kedves surranóval:). Este - Balkan FEst - Yu Party kedves surranóval :) aztán átmenntünk volna egy salsa partybe de sajnos surranó kedves barátosnéje már nem volt ott....Salsa elmaradt....LEtt bleölle M3 - DriveMusical, Aszód citywiev, long talk, huggz....egyszóval amikor két ember csak úgy fogja magát és aszondja elindul a nagyvilágank na ez ilyen volt....és nagyon jó.

Vasárnap: Kelés mint a tészta lassu, langyos, kedves, finom :) Pizza, kicsi munka (najó nem volt meló) komálás, este film Miniszterelnökösszerelmessírósnevetős. Alvás

Hát tőmondatokba ennyi.

Hogyna is lehetne jellemezni azt egy szóval hogy éppen mivan velem? Ez akkor jött elő mior a Yu PArtyn már a nagyonsokadik régi ismerőssel találkoztam és kérdezték hogy vagyok....na most az meber nem mondj el mindenkinek hogy mi örténik vele éppen de azt se akakrja hogy aztmondjak hogy nem mondott semmit. Egy szó jutott eszembe :) ÉLEK - ebben minden benne van jó rossz, szép csúnya, Kedves-gonosz.....és így tovább:) Erdekes hogy mindenkinek mást jelent....nekem mindent. És mindent el kell fogadni amit ad mert az élet - mint azt Pelikán is mondta - Nem habostorta!. Nincs mit válogatni....csak azt válogathatjuk meg hogy kikkel élünk, kikkel szocializálódunk, hogyan dolgozunk, hol dolgozunk, hol lakunk....stb. Hát ilyen játék ez...:)
Mindenki úgy osztja be ahogy akarja.

Brumm

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm Papamaci! :)