2007-10-09

Hétfő, kedd....

Jó régen irtam mar de sajna sok volt az input :) marmint nekem jo csak neked kedves olvasom lehet hoyg egy kicsit sux hogy nincs info medvendrerol.....na de itt egy kis osszefoglalo

Az egesz multhet penteken kezdodott mikor mostam es tancoltunk es jolereztuk magunkat aztan szombaton este egy budapest at night sux cimu partysorozatra indultunk kicsi surranoval:) Az eleje nagyon allat volt megismertem egy rakat szakmabelit :) + meg csocsozni is nagyon tudnak + jofejek szal vidamsag :) es nagyonjooo volt aztam MErlin klubb hat ahhoz kepest hogy 80-90es hipphopp est volt igencsak a Loveparadera hasonlitott aztan Budha bitch (direkt) igen igen ......hat nem csalodtam a kidobokban....no comment te gey senki vagy aki csak azert josz hogy jol szetszivassanak es kulonben is miafaszt akarsz te itt rovidnadrágban......na mindegy rossz erzes volt. De a vasarnapom idealisan nagyonallat volt nagyon nagyon szép, kedves, bensőséges:) Mozi KV kanapé szal fullextra:)

És itt is volt a hétfő egy szar nap ...ennyit irok rolla. Ennyit mert többet nem érdemel..

Ma ked van es hat na MArs Day, piros nap, kicsit flusztralt vagyok de igazabol ez most nagyon segit hogy leirhatom ezeket a dolgokat. A kanapé annyira jóóóó hogy huhhh kenyelmes finom puha igazi lustalkodos hely. A munkahelyen egy kicsit stresszes most a hangulat de hat ez van....szeretem.

A lelkem meg örül az hogy miert az maradjon az en kis titkom:) (aki ismer az tudja). És ez most rettenetesen jó. Nagyon nagyon tulléptem a magic hatart a halottendre es az élőendre közt. Minden kezd összeállni. Türelmesen varok nem akarok elsietni semmit. :) Lakas, D s még sokminden más.

Hát ennyi lenne így egyelőre.

Nincsenek megjegyzések: