2007-06-10

YU party vs Stormtrooper

Jujj kb ennyi :) Nagyon állat volt ez a jó kis yugovi buli és meg kell mondjam hogy ennyire jól nagyon régen éreztem maga:) Szal reggelig maradtam és hát a amai nepom egy cseppet lazulosra sikeredett na de majd bepotolom :) Vissza a partyra :) huu hát nem is tudom több olyan dolog is történt:
1. kikotyvasztottam egy új mixet :) 3 ilyen és az ember jól érzi magat koktél neve BB76
2. találkoztam ezer olyan emberrel akiket ezer éve nem láttam
3. nagyon kikapcsoltam és kiengettem a gözt :)

ennyi na de a lényeg hogy holnap frissen megyek és gyártom tovább a jó kis csomagolásokat:)

Hát erről igy ennyit :)

Más:

Felfedeztem hogy az extrem csatorna igen jóóóóóóóóó...tegnap BMX rider roadshow:), ma op the kings of skateboard:) szal nagyon respectes müsor alig várom hogy újra görkorizhassak :) hehehehe na persze nem olyan szinten mint a suncityriderek de azért lightosan :) egy kis bringa pluszba és máris jobban fogom magam érezni :)

most megyek és elteszem magam :) holnap nagy zuzás lesz ja plusz üvegest kell szerezzek...a mai gyenge vihar kinyomta az egyik ablakomat...no comment.

Cheers
Rodney Mullen - DARKSLIDE...respect

Nincsenek megjegyzések: