2007-06-02

WB night out


Nah tegnap egy joooo kis West Balkanos dolog volt melo utan egyböl wbbe mentem talakoztam Rudékkal és hát meg kell mondanom hogy nagyon állat volt 4 ig voltam es jokat tekilaztam meg cubalibreztem igaz anyagilag is lehuztam magam nagyon :) de megerte A miszterdidzsej meg folyamatosan szivatott nulyébbnél hülyébb számokkal....hogy rohadna meg :) ne de azért nem volt az olyan rossz. A lényeg hogy nagyon jól érezetm magam, rég volt ilyen jó estém. A mai nap egy cseppet henezebben indult de azért tuléltem voltunk venni széket ikeába meg mindanféle kajat madarasan.....kb 5 órás project volt.... teszkóban. Na ugyhog roviden fasza volt ez anapom és egyre jobbak leszenk a napjaim. Munkahelyen is okes minden nagyon jo kis tarsaság van :) szeretem a filinget....na majd idovel meglátjuk milyen:)

Hát ennyit akkor mot igy estefelé:)

Nincsenek megjegyzések: