2007-06-12

Napközi


Huuhh egy kicst megfaradtam tegnap egy kedves új kolegámmal :) kicsi becher kicsi sörike kicsi koválygóshazamenetel:) Na de nagyon faszintos volt. Ma eset viszont kuervanagy hajtas jön semmi cécó hnem melózni kell mert már ugrálnak anyakamon mint a majmok...érdekes hogy mindenkinek hirtelen akkor jut eszébe felhívni amikor már nagyon nemérintenek a mókás kis ajánlataik....szal....na mindegy basztatnak itt mindenféle fassággal...jajajajaaaj mi leszezzel mi lesz azzal...szal mindegy na. Nem vbagyok ideg csak kiégett az agyam egy cseppet a nagy designolásban..na de nem baj majd mindjárt észhez térek beveszek egy kvt aztán juhééééé. Esti még jön:) de lehet hogy nem nem tudom.......

Azért a mai ügyintézéses minden elég faszán skrült a tegnapi pannp fiiling hááát kivánmaga után egypár k***a****at de nem irok csunyát, szal hiába rohantam ideo oda kaptam egy jó kis ügyfélszámot amit ma reggel reggeltem is és végre át tudtam írni a levelezési címemmet amit már egy ideje meg szerettem volna tenni de nem volt rá lehetőség.......egyik pannonos boltban sem....no commnet

Kitartás

Nincsenek megjegyzések: