2007-06-22

Ehhh

Es lassan latom az alagut végét a nagy slikovnica project a vége felé következik azaz ha minden fasza akkor most hetvegen letudom az egeszet es nem fogok veluk tobbet foglalkozni :) befejeztem......Mindenkivel....remélem csak a fene a jó szívemet hogy nem szalltam ki előbb vagyis hogy kuervára belementem ebbe az egész dologba....na szal egyszó mint száz...Vannak emberek akik tartoznak nekem lovettaval kb egy eve es nem adják meg......munkapénz amugy...es pluszban rajtam keresnek azzal hogy minden szart megcsinalok nekik.....ezt asszem most befejeztem. Többet nem lesz jófej Endre aki ahhh megcsinalom neked haggyad....kukit azt....majd ha kell valami akkor eloszor pénzt virit aztan jon a melo....És erre sajnos úgy kellett rájönnöm hogy egy nagy megszopatás keretében 1,5 éves lifeschool órán...na úgyhogy Final van. Mindenki beveheti a nagy hátas bálnát .......íFöleg azok akik nem fiztnek időben és szarnak az emberi kapcsolatokra az úgymonnd barátokra.....na de ilyen a biznisz élet ne lehet kedveskedni meg ilyenek köcsög állatnak kell lenni aki kizsigereli a másikat csak azért hogy a lóvédhozz juss és a legszörnyűbb hogy ebben a folyamatban te is olyan pöccsé változol mit azok akik téged basztatnak.....én majdnem beleestem ebbe a hibába de....asszem még időben kikecmeregtem belőlle. Maradik inkább ENdre :)

Amúgy gondolkodtam és arra jutottam hogy egy igazi jó lelki társ olyan jó lenne nem is kéne fizikai kapcsolat :) (na jó de azért egy kicsi) lonsome vagyok eléggé......És látok az egyik kedves munkatársamat Nyihát aki egy álldott jó ember akinek van egy bájos kedves kis Felesége meg egy nagy titkuk :) és annyira szépen élnek annyira őőszintén.......jujjj ritka az ilyen itt errefelé :) na de vissza arra amit akartan írni. Szóval lelki társ aki ott van mellettem akinek ott vagyok én akivel nevetünk akit tudok szeretni aki ....sokat akaro egy kicsit :) hehehehe de már csak ilyen vagyok......na lassan elindulok mlózni mert 9 re be kell érjek és a traubit még meg kell vennem a kisboltba az almám mellé:)

Respect to all ya mufus

Nincsenek megjegyzések: