2011-04-18

Suncsány

A hétvégéről csak tömören annyit hogy BFüred Powwa és hogy nagyon le kéne oda költözni :) majd képekkel is jövök :) csak most még dög vagyok egy kicsit átvariálni a dolgokat lowrezolúsonba:)

Meg kell mondanom hogy a napsütés mint olyan eléggé pozitívan hat rám sőt 7. MA volt egy kis nervöszbrékibréki de úgy voltam vele mennyetek oda ahova akartok én nem fogom magam idegelni olyan fölösleges dolgokon amik éppen az unatkozó sárkánygyíkókat izgatják....inkább draáltam mint az állat. Kb 40-50mailt riplájoltam munkaühyben:) Vicces volt volt egy kedves ügyfél aki nagyon kellemetlen hangnemben kérdezett rá hogy akkor most mi is van a cuccával - amit tudni kell róla egy harmadragú semmi törekvés arra hogy pénzt csináljanak - mondtam neki hogy elnézést majd küldöm délelőtt erre arra sem méltatott hogy annyit visszaokádjon azopn a fantasztikus interneten hogy jóvanakkor.....na mindegy átmegy neki a cucc :) majd eltelik kb 5 perc jön a válasza  javításokal semmi megjegyzés csak egy angol levél hogy mellékeli a cseszlovák fordíto a cuccot :) jóvan mondom akkor essünk nek :) megcsinálom átküldöm megint :) erre válasz most ezt akkor mindek küldtem vissza???? Ehh modom végleges jóváhagyásra..Erre hát ha kijavítottad a hibákat akkor mehet nyomásba :) hehehehehehhehehehehehee mondom magamban ejj de megbízól bennem azok után hogy korán reggel elküldtél a SÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍPPPPPPP-be. Na mindegy, engem nem érdekel különösebben mert egy rakat amatős emberről beszélünk aki azt sem tudja miről szól egy jól kidolgozott kampány :) na de nem baj majd idővel :)

Amúgy nagyon jó volt a mai napom mindennel faszagányosan végeztem még Írisel is tudtam csevegni egy kicsit :) Jó volt na.

Na ennyi....

Riszpektyovina

Nincsenek megjegyzések: