2011-04-04

Kerekecske dombocska...

Nah 3 hete hogy megy a faszkodás a hátsó kerekemmel...no komment fogasházban van egy bringabolt s gondoltam hogy mivel fasza gyerekek vásárolok hátsó kereket fullban mert beszakadt az agyam :) ez volt 3 hete folyamatosan ment a jebavanje (faszkodás) hogy holnapra meglesz meg ilyenek na és ma mikorra megbeszéltem velük hogy akkor fasza mert lesz wheel odamegyek s egy nagy lofasz fogadott. Bolt zárva mint a spár vasárnap... Mondom fasza felhívoma srácot akivel pénteken dumáltam hogy akkor hétfőn megyek a kerékért erre bocs éppen bringán tolom bocs holnap meglesz..na akkor mondtam magamnak jó nyugszik a medve...ez fog a sírba vinni...a jó lelkem... Akkpr holnapra szervezek futárt. Na de ha akkorra sem lesz meg akkor benzin és gyújtó...ennyi. Most ankerben tolom a stand by-t várom a designer csapatot :) ennyi. Ja és amúgymeg éljenek a pingvinek :)

Volt a reggel száncsájn meg fasza indulás majd lett felbaszottagy meg köcsögölés...szép ez a tavasz így a 35ben. Na megyek me még asszongyák kocka vagyok holott kerek :) mint a föld :).

Na csókolom

Nincsenek megjegyzések: