2010-09-30

Milyen is az....

Elég régóta nem írtam esmét, talán mert nem volt kedvem meg időm de hát ilyen ez a blog :)

Tegnap hajnalban 4körül ébredtem meg arra hogy nem tudok aludni és csak forgolódom....ez olyan hogy arra ébred az ember mintha aludna...vagy fordítva majd berongyoltam melóba ahol 8.15 től 21.15 ig voltam :) enyhe munkacunami. Na de ez van. Úgyhogy egy kicsit szét vagyok esve. Na meg a dolgaim se mennek ahogy szeretném.

Egy enyhébb 2 napos kiesés után folytatnám a bloggerkedést:) Ma 5 kor keltem miután tegnap kb 8ig voltam bent ...nem tudom mi van velem egyszerüen nem tudok aludni rendesen. Reggel felkelek és érzem hogy hu ma is ennyi meg annyi munkám van. Talán mert lelkiismeretesen meg akarom csinálni az összes melót amit rám bíztak :) meg nem akarok szart kiadnia kezemből? nem tudom. Sajnos ezeken a dolgokon nem tudok változtatni. Ez van igaz ezzel teljesen szétdobom magam darabokra, de nem adom fel mig egy darabban lááátsz nemadom fel míg életben találsz :)

Ennyi
Ez most egy ilyen időszak.....

Ja és azthiszem erősebb vagyok mint egy iPhone softwere :)

1 megjegyzés:

Szabi (RO) írta...

Tudom ez nem egy fórum és főleg nem vitaindító, de azt figyeltem meg, hogy a nyári kisebb fellazulás után minden hasonkoru, hasonszőrű ismerős/haver/barát ebben a cipőben jár. Sokszor felmerül a kérdés bennem, hogy ez szerte a világon hasonlóan működik és a kor járványa, vagy csak itten keleten ilyen xar a helyzet? Esetleg csak mi vagyunk ilyen faszok, hogy szó nélkül toljuk a szekeret?