2010-09-06

Csupa öröm és csupa bódottág...

Tegnap:
Elkezdődött esmét egy jó kis hetecske melyet enyhe gödhével és lázzal indítok. Holnap nagy nap lesz jönnek az AYCböl katalógusozni .Tiszta káosznak nézek elébe. Na de ez van ebből lesz a fizum s ha nincs fizetés úgy nincs megélhetés :) ördögi kör. (mondjuk jöbban örülnék ha egy kör sörre hívna meg ördi :) az es ördögi kör csak kellemesebb)

Ma:
A mei reggel is egy élmény volt. miután legyőztem a takony hadait a tüsszögés démonai megszálltak és nem hagytak lélegezni egy jó darabig majd mikor magamhoz tértem s lezuhanyoztam rámjött az izzadás ami végigkísét a munkahelyig :) Nem is értettem miért bámulnak az emberek hogy egy sisakos, brigás szökőkút tekeredik az úton.....ez van. Igazábol az kéne hogy egy teljes napot még otthon töltsek el nyugalomban, takaróban izzadva. De sajna nem lehet. Nagyon jönnek hozzám a héten ügyfelek. És jobbnál jobbak....

A nagyon érdekes hogy így hogy le vagyok gyengülve, elég nyugodt vagyok :) heheheh természetes idegcsillapításban van részem. Nem pumpálom magam mindenféle hülyeséggel csak a kötelezőekkel :) Amik számítanak.

asszem egyelőre ennyi......

Nincsenek megjegyzések: