2010-09-08

Álom

Milyen az ha az ember lefekszik 10körül és hajnal 2kor arra ébred hogy éppen egy olyan intenzív álma volt hogycsakna....hát olyan hogy le kell írni.

Onnan indult az egész hogy egy tisztáson állok és valahogy olyan mintha Cairnleeben lennék de nem ott vagyok csak nagyon hasonlít az egész majd egyszercsak egy limuzin tolat megjelenik Ben, Simeon, Stephanie....mondják hogy ez mennyire nem kell ide most...Egyszercsak sok sok ember vonúl köztük nagyon közeli isemrősök a múltamból, merthogy esküvő lesz:) Dorothea esküvöje. Majd mikor a szertartásra beérek, olyan mintha egy színpadon lenne az egész, s én odamentem hogy megöleljem Dorot és láss csodát hirtelen csomóan ott teremtek gimis/főiskolás osztálytársak közül és egy kellemes érzés fogott el. Majd szertartás utáni zenés szórakozás ahol Virággal (gimis osztálytárs) fogjuk egymás kezét - merthogy alagútat formáltunk sokan sokan az ifjú párnak akiket követnek befirdulva az alagút tagjai :) - és ott megy el előttem csomó ember és csak mennek mennek.... és ekkor ébredtem fel :)

Ezt nem tudom mire vélni. Most azon vagyok hogy vissza tudjak feküdni mert nem lesz jó ha fennt leszek egész este:) Holnap Palace Cinemas :)

Szépálmokat

Nincsenek megjegyzések: