2008-12-31

Stormtrooper new BEaRs eve :)

Na eljött az év utolsó napja, :) ez van hogy nagyon jó de van hogy nagon rossz...lezárul egy szakasz és kezdődik egy új, terveket szövünk a jövöre nézve és abban reménykedünk hogy jobb lesz, na de mitől és valóban rossz volt ez az év, mindez csak attól függ hogy mennyire tudjuk értékelni azokat a dolgokat amik körbevesznek minket. Tudunk e örülni a legkisebb dolgoknak is vagy csak az anyag dolgok boldogítnank minket.

A legszomorúbb az a dolog hogy az emberre akarva akaratlanúl átragadnak az őt körülvevő emberek által kibocsátott örömök és bánatpk elégedettségek elégedetlenségek, miért van az hogy aminek én tudok örülni más le se szarja hanem egybúől arra appelál hogy milyen shituk dolgok történnek és hogy az én kis örömöm elmehet a francba mikor van jobb is, mindig van jobb (meg bal), egy kicsit bosszant a dolog sőt nagyon fel tudom magam túrázni azon ha valaki picsog. Mondom ezt én aki szintén hajlamos vagyok a picsogásra :), na de lássuk be amig valakit a pénz hajt addig engem a lelkem nyugalma és boldogsága. Olyan rossz látni azt hogy vannak párok akiknél egy idő után már nem az egymás szeretete a motor hanem hogy mit hol lehet csinálni hollehet nyaralni és huuu de szar volt ez az év mert nem voltam sehol kikapcsoódni vagy nyralni.....szóval nem passzol ez nekem. Rossz azt látni hogy aki meg nem így gondolja az meg ki van hagyva, vagy nem akar bandázni..... Egy szó mint száz, nem jó letargiázni, nem szabad. Tudni kell örülni minden egyes kis dolognak ami boldogságot ad, át kell őket élni, szeretni kell az életet, és nem feladni. Sosem szabad feladni, soha de soha. Annyit tudok kívánni azoknak akik ebben a ragályban szenvednek hogy nyíljon ki a szemük és kezdjenek el látni. Látni érezni nayon jó.

Itt vagyok lendván, de most olyan fura. Nem tudom hogy miért, de nem tudom átérezni az ünnepet, nincs valami jó kedvem pedíg minden adott. Talán a sok ember, hozzá vagyok szokva az egyedülléthez, a lonewolf effektus egyre erősebb lesz, nem jó de lehet hogy pont ez a jó, lehet hogy ezt kell most művelni, nem beleugrani mindenbe ami adódik. Kiegyensúlyozni a mérleget :)

És hogy milyen volt az év? Volt jó is volt rossz is, mindíg van...... és nem remélem hogy a jövő év jobb lesz vagy roszabb, azt szeretném ha békés lenne, és nyugalmas, boldog, bolondos, de legyen azért egy kicsi rossz is hogy tudjam értékelni a kicsi jót is, hogy ne hagyjam el magam.

Erős hitet, békességet, új esztendőben sok szépet! :)

Mindenkinek BUÉK és Kitartást.

Stormtrooper out........shhhshhhshshshshshsss

2 megjegyzés:

Macsek írta...

Neked is áldott és szép újesztendőt kíván, a (most már nem)zugolvasó

macsek

stormtrooper írta...

Köszönöm :) neked is mindej jót