2008-12-10

Stormtrooper: Jebiga momci, šta da vam kažem..."


És végra megszületett a nagy döntés. Elhúztam délnek mint a vadlibák :) Elmenntem mert nem tudtam többet hallgatni, látni azokat a dolgokat amik történtek. Egyszerűen mikor már valakinek hányingere van amiatt amit lát egy munkahelyen, és nem tud úgy viszonyulni a feletteseihez ahogy azt ők elvárják, úgy gondolom akkor van az hogy lépni kell de nagyon gyorsan. Én megtettem ezt a lépést és hála az égnek 3 helyből ki tudtam választani a legjobbat, ahol folytatom munkásságomat mint grafikus és nem mint mindenes remélem :) Ahogy láttam arra vannak más emberek. Na de nem akarom elkiabálni a dolgokat. Remélem jó lesz.

A szemidegem azért még rángatózik :) még akkor is ha rágondolok hogy be kéne menni csak megnézni a volt munkatársakat. Ezért nem is megyek :) nem kell a fölösleges hülyeség. Azokat sajnálom akik oda vannak kötve. Kitartás gyerekek reméjük a jövő hoz valami szépet.

Annyira furcsa volt a hétfő, felkeltem a szokásos időben és rá kellett jönnöm hogy "Huhúúúú nem kell mennem melózni" :) gyorsan visszafeküdtem de nem tudtam aludni mert annyira pörgött az agyam. Gyorsban fel is hívtam Nyihát és kvéztunk. Aztán művészellátóba el és vettem mindent amire szükségem lehet egy könyv illuhoz:) ugyanis most ez a project :). Szeressem csinálni csak rákell hangolódnom. Egy kis lelki építgetés után pedig megy minden ahogy kell. Papír, ceruza és haj rá :)

Merri Kriszmösz és minden jót

Stormtroopááá out

Nincsenek megjegyzések: