2008-12-04

Stormtrooper aki nem tudja mi van vele.....

Nem leszek vicces és kép sem lesz, anyi van hogy nem tudok eligazodni magamon. Folyamatosan hülyébbnél hülyébb dolgokat csinálok, nem figyelek oda a barátaimra, megbántok olyan embereket akiket nem kéne, nyers vagyok türelmetlen, bosszús, morcos, gondterhelt. Hogy mindez miert van? Tevődik fel a kérdés bennem......nem tudom ez az első és legkönnyebb válasz de nem így van nagyon is tudom de nem akarom bevallani saját magamnak hogy egy roncs vagyok.... annyira leszartam mindent körülöttem - gondolok itt a céges dolgaimra, a lakásra, Édesanyámra, olyanokra akiket mebántottam ok nélkül szóval majdnem mindenre - hogy egyszerűen menekültem a gondok elöl és nem megoldottam őket hanem csak pakolgattam a fiókba és most kiborult a bili. Nyakamba szakad az összes érzelmi dolog az összes meg nem oldott probléma. Megérdemelten terészetesen. Nem tudom hogy hol kezdjem. Annyi dolog van hogy nem látom az elejét sem a végét. Egyenként kéne foglalkoznom velük vagy egyszerre? teszem fel a kérdést de ez kb 3 percig tart aztán meg huss és elillan a lendület. És ez az amit nem tudok kezelni, nincsenek elvarrva olyan skóciában kifoszlott szálak amiket már nagyon el kéne dolgozni, megcsomózni pontot tenni a végére. Túltenni magam minden olyan dolgon ami a múltbeli kapcsolatomban volt és egy új életet kezdeni, de nem megy és nem tudom miért. Rossz a lelkem - ha egyáltalán van nekem még ilyneem - és csak megyek a mókuskerékben csak megyek. Megszokásból teszek dolgokat, a munka mögé bújok hogy azzal takarjam el a problémák lüktetését. Nem jó ez így nagyon nem. Nem tudom ki vagyok és ki akarok lenni, Ki az az Endre? kérdem én ki? És az a durva hogy fingom sincs. Úgy érzem magam mintha elvesztettem volna magam mit egy kulcsomót a szigetem. Ide oda rugdosnak, leszednek rólam dolgokat felraknak rám dolgokat egyszóval elhagyva sodródom ebben az életemben ami nem jó most nagyon nem jó.

Lehet hogy vissza kéne menni skóciába egy időre és dolgozni mint co worker - hogy miért skócia? azért mert ott tudtam igazi önmagam lenni, ott nem számított semmi, csak az hogy őszinte legyél és szeretetet adj és kapj, ott megismertem magam valamennyire de kellett volna maradni még egy jó 3 évet. Nem hülyeség az hogy emberek visszamennek oda azért hogy elkészüljenek kibéküljenek önmagukkal. - az biztos hogy csinálnom kell valamit annak érdekében hogy megváltozzak mert ez így nem korrekt. Olyan emberek sérülnek jelenleg mellettem akik nagyon nem ezt érdemlik meg, szégyenlem is magam nagyon, de édes kevés ez a dolog hogy jóvátegyem a bunkóságomat amit elkövettem. Késő bánat Endre késő bánat. Megfőzted akkor mostmár egyed is meg! Vállald a következményeket. És vállalom is, nagyon rossz és nagyon fáj hogy ezt így leírom mert nincs kinek elmondanom, ez van és végig kell csinálnom ezt a tortúrát. ennyi. És mikor megleszek ezzel na akkor kezdhetek bele egy új élet építésébe, ahol lesz majd egy társam akivel élek aki elvisel és aki megtűr.

Mindenkitől elézés kérek akit megbántottam, nagyon sajnálom ezt de tudom hogy ezzel nem teszem jóvá azokat a sérüléseket amiket okoztam, a lelkiismeretem nagyon is érezteti ezt velem. Sajnálom tényleg.


3 megjegyzés:

Kicsi írta...

Szeretünk, Nagy Medve!

kisfiam írta...

Még jó, hogy benéztem ide... Régen olvasgattalak..
Helyén vagy Ember, és amiket írtál, lehet csak a felszín. Soxor átélem ugyanezeket, feszültségemet és gondterhelt, elfásult lelkemet szeretteimre ömlesztem... szar érzés, kurva szar. főleg, ha nem találod az utat vissza a régi önmagadhoz.
...és a legbosszantóbb, ha egy szerelmi csalódás visz egy ilyen helyzetbe. fucked up lájfekszpíriensz! kurvára utálom :)

de fel a fejjem Ember...

Márk 5,36b ;)

stormtrooper írta...

Mark Rulz forevva