2008-10-29

Stormtrooper vs Bunkócserbenhagylakdögöljmegautós

Nagyon jól keltem ma mit egy jó tészta :) Tegnap este csináltam nagyon jó kis lasagnet :) 1st in my life saját owenben :) hehehe. Nagyon jóra sikeredett még le kell tesztelni itt bennt a melóban :)

Na de a lényeg szóval hála Gyemskáj tesónak a Alkotmány utcában van mostmár egy nagyon faszagányos bringaút, ami természetesen az autós kolegáknak nem nagyon tünik fel.....ennek köszönhetően ma reggel repültem egyett :) annyit láttam hogy balról egy nagy valami mesuppint és már repült is a medve....fling bear nagy huppanás dabölszpinnel :) egy extrém trüknek el mehetett volna sidefly fakei over to 180 kiss the concrete :)enyha zuzódás térden...bordáimat is érzem, de csak akkor fájnak ha röhögöm. Ugyhogy volt baleste reggel meg aztán jött egy zápor amiben szarrá áztam :) a kajámbol lett turmix és most megasztárt kell terveznem.......fasza :) Persze kedves autós kolega meg se állt....no comment.

egy térd


de szeretem az életem .) igy is szép és jó


Rizspekt

Nincsenek megjegyzések: