2008-10-01

Stormtrooper at szüret - UBD.


És idén is eljőtt az mikor elutaztunk lendvára Rudival, Irisszel, kicsivel, Anitával, Vikoval egy nagy szüretre :) és nagyon jó volt. Sok sok szőlő lett ennek köszönhetően lesegítettünk a hegyről kb 2450 liter finomságot :) Igaz megterhelő volt a running gearnek az olasz rizling meredekebbik része de nagyon jól esett végre úgy kifáradni fizikailag hogy tudom hogy csináltam valami hasznosat :) és nem kellett hozzá agyalnom:) Csak egy metszőolló a szőlő meg én :) juhéééé
Igaz az NRG el is illant igy a keddi (gyilkoskedd) keretében :) kiderült hogy a nagy hajtásban egy kicsit elkurjantottam egy két kép felbontását és egy kicsit pixelesek lettek :) na de hát ez van jön a nagy levonás meg ilyenek, igaz jó lecke volt de azért egy kicsit nem is bánom :)

Ma U2 lesz repertoáron megy egy kis szelfszólfikszing. Sok minden történik körüköttem meg kéne találni az egyensúlyt :) valahogy.

Ma van édesapán születésnapja, boldogat neked fater ott fennt :) sajnálom hogy nem tudtunk jobban összebarátkozni mielőtt leszáltál a "buszól", köszönök neked mindent amit adtál nekem. Remélem jó helyen vagy.







sonkec

tüzelünk mit a macska februárba'


A Présh

Tibor a PréshMester

BEaR in Szőlő

Anita


Victorio

Főputtonyos Rudi

Kicsi as always

Nincsenek megjegyzések: