2008-10-20

Stormtrooper vs Boldogság, Szánalom

Hol is kezdjem :) Talána hétvégi munkanappal.....Szombat, ülnünk a munaktásrsaimmal 17.30 ig ....kérdem én mindek ha sehol egy ügyfél? Na de azért jó volt volt időm termékfotózni csak egy kicsit fura ez a dolog. Kicsit olyan mintha a 40 évben lennék itt magyarországon és még mindig Grószékkal kellene együtt élni :) 40 év agymosas megtette a hatását. No Agy No Para No Bizalom No Empátia.... Haj rá Karcsi, Matyi és a brigád.....

Miután ez megvolt hazaértem dobtam egy laza zuhanyt, persze nagyon hideg van mostanság pénteken sikeredett is megfagyni :) kis dátrha aztán gyorskura szombat este egy laza kis Rácz Szabó féle csülkösbabbal :) + Este édesanyámmal egy jó kis beszélgetés - ez most nem a szánalom kategória :)

Szánalmas Vasárnap

Reggeli kelés édesanyámmal ekugrottunk tűzhelyt venni :) Meglett főztem is tegnap este mindenféle okosságot :) be vagyok zabálva es jó....és jön az este persze délután volt nagy kvzás Rudiékkal és Pecóékkal, aztán Rudiéknál szabadfogású birkózás egy WinXp vel Worddel...este átjött Mazsi megszerelte az áramellátást és Hurrááááááááá van kraft van tűzhely, minden ok :)

Nya leültem gondoltam lökök egy laza esti TV partyt és ekkor a szánalom.....Szinvonalas filmek vs hetihetes......kész amikor egy adón egy tök jó film megy a másikon pedig a hetihetes "megasztárjai" viccelődnek és próbálnak nagyon okosak lenni, Farkasházy Bubu beszámol hogy beslisszol egy katari lóversenyen ingyenélni egy fogadásra......elszégyeli magát mert nem katari...nem azértert szánalmas a tett :)

de nem baj ahogy Árpibácsi mondaná

És erről megy a duma kb 40 percen keresztűl........szóval gratulálok kedves RTLKLUB sikeresen elnyerték a kabbeabrokkolit kategóriát sőt fel lehetne terjeszteni öket a Viasat 3 al együtt egy FOSHKERAMIK díjra :) és csodálkozunk hogy a szellemi szinvonal a breki segge alatt van :) hahahahahahaa Bár 2,0 Lol, Hetihetes már X éve seggbebújósdit játszik....és még sirolhatnám a Mónikát, JoshiBarathot és a főzök bebaszok müsorokat........na ennyi

Brainlessség rulz, agynélkül jóóó legyél agyatlan.......nézzé TVT


Piszáut

Nincsenek megjegyzések: