2008-02-29

Növényem



Ő a társam manapság, csendes, zöld és megértő. Ő Artur.

15 megjegyzés:

veda írta...

...csendes, zöld, megértő.... és szerencséthozó :)

nagyon tetszenek a képeid...

stormtrooper írta...

Köszönöm szépen, majd meg leszenek képek :) lassan de biztosan :) Most ujitottam egy uj gepet meglatjuk mi lesz belőlle. Ha esetleg témád is lenne amiről képeket szeretnél látni nyugodtan írj.

veda írta...

én csak a pillanatokat vagyok képes megörökíteni, de a Te képeid üzennek... a látásmódod ragadott meg... így a téma mármár nem is olyan fontos :)

köszi a kedves fogadtatást :)

stormtrooper írta...

örülök hogy tetszenek a képeim nyugodtan lehet kritizálni. :) Komolyan :)

veda írta...

nem szokásom udvariasságból dicsérni... na jó, néha előfordul:)
de ez nem az a helyzet:)

Artur egyébként egy szerencse bambusz, ugye?

jahh és a kritizálást pedig inkább meghagyom a műértőknek.. :D

stormtrooper írta...

Az hogy szerencse bambusz e vagy nem nem tudom karácsonyra kaptam egyki ismerősömtől :) De szeretem mert olyan kis zöld :)

veda írta...

:D

stormtrooper írta...

:) és te mivel is foglalatoskodsz? egészenpontosan? :)

veda írta...

egészenpontosan ápolást szervezek, meg irányítok, már ha nem éppen "álló"munkát végzek :)

stormtrooper írta...

gondolom gyerekeknek :)
Én egy évet voltam skócia szép országában és fogyatékos gyerekkel foglalkoztam (ápoloztam) nagyon szép volt és nagyon sokat tanultam tölük:)

veda írta...

miből gondolod, h gyerekeknek? :) nem. nem gyerekeknek, úgy általában...
szívesen mesélek róla, ha érdekel, de inkább más "fórumon"... mert...
ilyen könnyen nem adnám ki az anonymitásomat mindenkinek, ha érted, h mire gondolok :D
kicsi a világ, meg egyéb közhelyek :)

veda írta...

nem semmi, h ez a posztod már 12 kommentet élt meg ;)

legyen szép heted, s a képekből kérünk még! :D

stormtrooper írta...

Remélem lesznek még :) sőt biztos.....12 komment rulez :)

veda írta...

:D

stormtrooper írta...

15 comment :) eddigi rekord :) hahaaaaa