2008-02-23

Long time no see....

Az utobbi időben nem tudtam magam rávenni arra hogy írja na de most ;)

Szóval lassan közeledik az a bizonyos dátum mikor a lakás is elkészül és végra beköltözhetek :) elkezdhetek élni...ez az albérletezés egy kicsit már nem nagyon fexik nekem na de ez van.

Munka meg annyi van mint a szemét ami részben jó is mert így anyagilag is remélem jól leszek. Na de nem ez számít hanem a lelki békém ami nagyon ingadozó mostanában mert sok olyan dolog van munkában ami nem annyir jó de hát ez ezzel jár én azért dolgozom és azért fizetnek hogy keressem nekik a pénzt ezzel ki kell egyezzem. Igaz hajtok is mint állat túlórák meg minden. Na de azért szeretem is mert alkotok. Bolondítom a népet hogy vegyél ilyen meg olyan cuccot mert nagyon jóóóóóó, vedd meg a megadenszcdt mert überfasza....na de ezt is meg kell csinálnia valakinek.

Úgy elutaznék valahova ahol nem ismer senki és .... és ...és kipróbálnám:) De nem lehet nincs rá keret:) Terveztem egy írországi kiruccaást meglátjuk mi lesz belőlle.

Fotózás terén elég jól haladok már kezd visszatérni az a látás amit még a fősulin megtanítottak és ami az évek során egy kicsit háttérbe szorult. Jólesik lekapni olyan dolgokat amiket meglátok és úgy érzem hogy érdekesek szépek viccesek szomorúak.

Igazábol ez az állapot hogy "majdenem de még mindíg nem vagyok sínen" ez az ami egy kicsit idegesítő. Most hogy itt van édesanyám és beszélgettünk rájöttem honnan örökölotem ezt az izgága természetemet meg persze a rebbeli dolgaimat :) anyai hagyaték. Néha jó néha rossz de hát ilyen vagyok mit van mit tenni.

Azért jó lenne valakivel megosztani a dolgokat :) kicsit egyedül érzem magam. Igaz nagyon sok ismerősöm van, de itthon csak én vagyok és a gitár, a növények, meg egy medve......

Na de nem síránkozom itt most mert nem kell a duma amúgy meg jó oldalai is vannak ennek az állapotnak. Megtanulok élni :) felnőttként - na ez kellett most. hahaa.

Hát ennyit most így egy medve életéből.....

Nincsenek megjegyzések: