2008-02-10

Hétvége

NAgy pihenéssel indult aztán nagyon jó punnyadásba végződött.... a lényeg nagyon hiányzott már egy jó kis lazulós hétvége.

Péntek - pénteken bejelentkeztem végre a háziorvosomhoz aki nagyon jó fejnek tünik. Egyből megvolt a közös hang :) na aztán átzuztam az ortopédiára ahol kaptam betétete - igen igen már tudom is szárnyasat - na a lényeg hogy zsibbadt a jobb talpam jobb oldala es amióta van a jó kis betét lassan keszd visszaterni az erzes bele. Amit a doki mondott a szakrendelőben....azt most igy röviden csak kímélő sportok jöhetnek szóba...sakk, uszas, bringa, pool, snooker., poker......foci csak sajat felelossegre...na mindegy nem orultem neki mert abban remenykedtem hogy hetfon mar mehetek rugnia bort....
Szombat - Péntek esti nagy babos buli után es ssssok sok froccs utan kicsi endre felkel es megy vissza a bazisra :) ahol este egy nagy Poker partiban lett vege az estenek :)
Vasarnap - érzem a hétfő szagát...nem fasza

:) mindenkinek egy mosolyt :)

Nincsenek megjegyzések: