2023-07-10

A gödör

Belehuppantam és nem tudok kimászni....

Sötét van és félek, bizonytalan vagyok nem tudom magam összeszedni annyira sem hogy a legalapabb dolgokban döntést hozzak. Ki kell lépnem a jelenlegi szarviharból mert teljesen megsemmisít. De nem tudom mert gyenge vagyok és elmegy minden erőm arra hogy normális maradjak ne őrüljek meg ebben a jelenlegi állapotomban.

Úgy érzem minden rámomlik és nem kapok levegőt, ideges vagyok folyamatosan, nem tudok örülni semminek, amikor ki szeretnék kapcsolni akkor nem tudok.....egyszerűen kimaxoltam a toleranciát mindenki felé..... elegem van. Mindenből és mindenkiből.

Depresszióba süllyedek lassan és nem tudom magam fenntartani a sötétség felett....elengedném magam de nem szabad, nem szabad leereszekednem a legajjára mert akkor sosem fogok onnan kijönni. Változtatni kell. 

https://youtube.com/shorts/S4SzksGMd2E?feature=share

Nincsenek megjegyzések: