2010-11-15

ötév

Nagyon sok idő után kb olyan 4 hónappal ezelőtt eljutottam oda hogy megtaláltam az "utama"t amin menni szeretnék. Kibékültem a dolgaimmal (jó/rossz/vegyes), és láss csodát az életem olyan irányban csavarodik amiben öröm és boldogság van.

Rájöttem, hogy kellett ennyi idő amíg megismerkedtem önmagammal. Iagzság szerint hánykolódtam a megfelelési kényszer szerepek és mindenféle szociális kényszertevékenységek között. Nagyon nem jó, terhes volt.

Nagyon érdekes hogyha megbékél az ember magával és elfogadja a dolgokat maga körül akkor mennyire megváltozik az élet :) egyből máshogy látod a dolgokat, nem használsz felesleges energiákat olyan dolgokra amiknek "nincs értelem" és tudsz koncentrálni oylan dolgokra amik jók amik tiszták. Nem is akarom itt szaporítani a szaporitanivaló fontokat.....talán a végére egy zárszómondatnak annyit...

Az adott körülményekhez képest probálok a legtisztább életre törekedni.

és hogfy mi az a "tiszta élet" háát mindenki döntse el magában/nak. :)

bear out

Nincsenek megjegyzések: