2010-08-31

Mikor a szar a nyakadba szakad......

Ez a nap ilyen.

Reggel egy "jóhírt" kaptam mely szerint egy elbaszarintott Bioextra doboz legyártása miatt 30000ft-t leszednek a fizumbol :) ez teljesen jogos, mert nem küldtem el jóváhagyásra mielőtt elkezdték volna nyomni a 150edik verziót amikor izmoztam a nyomdával :) na mindegy ebből látszik hogy presszing alatt nem tudok odafigyelni :) de szerintem ezzel vagyunk így egy páran.

Ezt az egészet természetesen megelőzte kedves APEH mely szerelmeslevelet küldött az iPixelnek (ahol dolgozom) hogy akkor most nekem van 75e ft tartozásom és ezt leygen szíves a cég befizetni....szal no komment. Ez van. Ez azt jelenti hogy a fizubol most 3 hónapig levonás lesz 2x30000ft + 1x 5000ft asszem de ezek csak körülbelüli összegek :)

Na ennek a tetejében van az a dolog hogy most a kedves szerbkormány kitalálta hogy dec 31ig le kell cserélnem az útlevelemet....no komment. Na mindegy, majd haza kell mennem hogy lefotózzanak meg beadjam a papírjaimat :) legalább lesz egy hosszú hétvégém otthon.

Munak: Kedves Cash feljött ma mit mindíg, hogy van egy kurváreanemtudokbelenyúlni anyaga....ez általában egy kis utánnanézést igényel és a problema meg van oldva.....na mindegy megcsináltam neki s lementem hogy ne jöjjön fel mindenféle aprósággal...erre kicsapta a hisztit ami nem esett jól. Igaz én sem voltam egy nagyon kedves egyed és gondolom a folymatos stressz ami alatt van nem segített ebben ...na szal nins valami fazsa hangulat ma :) de nem baj. már csak egy pár óra és mehetek haza :)

Bringa: Kapott új gumikat :) Azon gondolkodtam hogy beújítok egy lefestést...matt feketét....nagyon régi terv már. :)



jah csak egy mellékinfó esetleg akit érdekel bringatáv 6282km 256 nap alatt :)

Szépesőset

1 megjegyzés:

Lenka írta...

Boldog szüüliinaaapoot! Boldog szüüliinaapot! Boldog szüüüüüülinapot Endre! Boldog szülinaaaaapoooooot!:-)