2010-07-22

Ésakkor a lélek mélységei....

Szóval vannak emberek akik boldogan élnek és azt azért tehetik meg mert rendben lett az életük és normálisan alakult az életük és ha nincs is meg mindenük de szeretik egymást és ez nagyon nagyon szép. Irígy is vagyok vagyok :). Na ez az én bajom hogy nem sikeredett belekapnom ebbe a kapaszkodóba mikor lehetett :) vagy csak ide oda csapódok? nem tudom. Érző lélekkel nehéz egy anyagias világban megélni :) jó lenne ha lenne egy kis érzelmi input kívűről, de nincs így generálok magamnak :).

Ma beszéltem egy nagyon kedves holland ismerősömmel és hallottam hogy Jennifer és Michael összeházasodtak természetesen fotóözön és lám lám "valakinek" kis buckalakója van (Gratulálok és sok sok örömet, boldogságot, szeretetet kívánok igy áttételesen is):) Jó volt látni azokat az embereket akik gyökeresen megváltoztaták az életemet, azaz elkezdték, én es úgy voltam mint Jette:) Vissza kellett volna menni még egy laza lezárásra/fonalelvarrásra Skóciába. Na de ami késik nem múlik. :)

Na s akkó így na!

Nincsenek megjegyzések: