2010-07-20

Böhömke esete DrótMalaccal

Nah a tegnapi napom nagyon de nagyon jóvolt, találkoztam Csillivel, RedPittel majd megint Csillivel. Egy kis mellékes: Csilli - unokahúgi aka DrótMalac; Böhömke - Én Csilli által adott becenév :)

Na szóval tegnap kellemes dolog ért munka közben felhívot kedves DM :) s dumáltunk egy jót majd megbeszélgettük zhogy fussunk össze itt eme nagy város egyik szórakoztatóan szociális helyén amit természetesen nem tudtam kibírni és így hát rögvest munka utám a Margitsziget majom állományt javítva egy platánfán elkezdődött a maratoni tracsparty és láss csodát kis Enikő csilli tesója is megszólalt mondjuk eddig nagyon zárkózott kis egyed volt :) de most megvoltnyitva mint az ülés :) Na szóval duma duma hörgős röhögős marhulás ála Koliger family majd a csajok elhúztak yoda mesterhez yogázni. Én pedig RedPittel találkoztam a gödörben :) egy nagyon jót beszélgettünk kifelytettük hogy Nápolyban elég sok az olyan aolasz ai nem is olasz inkább c méghozzá a magas :) fux meg minden de hát this is it. Aztán visszatepertem a Jászaira ahol Drótoska várt :) és mekikajavásárlás után dunaparty beszélgetés hajnal 1ig majd bringarúdon hazatranszportáltuk magunkat :)(vicce svolt 2en 1 bringán :)) na de otthon egy nagy folytatáskövetkezett 3ig mikoris lemerültem :) Ma reggel alíg tudtam felkelni s kimentem a nappaliba s látom ott alszik Csilli na mondom nem keltem még fel mert had aludjon :) erre megszólal csőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőreggelt:) aztán KV reggeli kóóóma és indulás ésn munkába ő kalandozni eme nagy faluba:) Hát így ennyi lehet hogy neketek ez semmit nem mond nekem viszont nagyon sokat jelentett látni a bolon' fejét :)

Houuuurkenzino

Nincsenek megjegyzések: