2010-02-02

Overheating.....

Hát ez van mikor lángol a fejem meg mindenem.....betegen de nam annyira hogy ágyhoz legyke kötve (mondjuk jót tenne már egyszer rendesenn kifeküdni a betegségeket) na de neocitrancs meg sok sok c vitamin méz citrom narancs sza minden olyan ami ahhoz kell higy talpra álljak ne de alegfontosabb persze kimarad ...ez az ágy a fekvés az alvás....nem is tudom mikor volt uoljára hogy otthon maradtam betegen gyógyulni. Nagyion rég. De van bennem egy rossz érzés mikor otthon maradok iyg betegen. Hogy a többiek meg bennt dolgoznak meg iylenek na de igaz így kétszer annyi lesz a betegség lefolyása mintha kihevertem volna....na mindegy majd meglátom holnap mi lesz.

ennyi


3 megjegyzés:

Lenka írta...

Én is beteg vagyok, de én itthon döglök. Mostanában folyton lázas vagyok, és fáj a torkom...

Macika, hallottam ma megijedtél a saját árnyékodtól, és visszavonultál a barlangodba. Most miattad már örökké tél lesz!:)

veda írta...

gyógyulj meg mielőbb! az influenza, nátha pedig mondjon le!! :)

Lenka írta...

Oh, bárcsak nekem is olyan barátaim lennének, akik a fecskés alsós képeikkel szeretnének kigyógyítani az influenzából!:) Esküszöm rögtön kigyógyulnék!;)

Macika nincs fecskés alsós képed?:)