2010-02-15

Hétvégi dudorgás...avagy hogyan gazdagítsuk a skót whiskeyipart




Eljött a csodálatos péntek (és nem Robinson haverjára gondolok), hirtelen felindulásból bevarázsoltam magam a koleszba egy kis vérlázítás erejéig na meg a farsangi plakátot is le kellett adni mert a "futár" kolega nem volt olyan állapotban hogy közlekedjen :) ehh a szesz mire képes :) Na de nagyon jól indult az este felkaptuk öreg csempész haveromat a madaras tescoban Ördivel majd születésnapi partiban torkolló táncosmulatságba végződött a nap, szombaton mikor hazaértem :) nem voltam szép látvány :) de mindenem sajgott :) a tánc :) ehhh csodákra képes :) hehehehehehee. Szombaton 2db event volt azaz 3 :) Egy előfarsangi farsangi házibulej (Dr. Ákoséknál + Rudiék Kicsi és a briganti banda :)) meg egy YUGO party születésneppal (sokan sokan jóemberek:), Mr.Tarvolta, Peredi, Tóciék....és mindenki aki ott volt csak nem emlékszem :)) egybekötve :) Mondanom sem kell hogy a házibuliban Grant'smutter bevarázsolta a fejem :) aztán átzuzzantottam magam taxival a Merlin Clubba és hirtelem Ich bin ein Merliner lettem csöpke 1500 forintért. NA itt mát megnyúltak a csillagok de nagyon jó volt a zene is meg minden hát még a társaság, sajnos hoztam magammal egy vukkot akit ott is hagytam :) de utánna az ásványvizes citromos kombó felpörgetett még egy utolsó órácskára:) aztán hazazuzzanat taxival és döglés. A varsárnapomat nem részletezném :) csak annyit mondok hogy nagy generál.

Rájöttem hogy néha kell a reszet, de nagyon :) kikapcsolni és csak ösztönből nyomatni a témát.

A medve ösztönlény nem? nah akkor jó :)

Mézesmadzagosat....

Nincsenek megjegyzések: