2009-09-14

Szummárium

Mostanában nem sokat szoktam irogatni ide :) inkább megbeszélem magammal a dolgokat igaz mostanában nagyon keveset voltam úgy hogy tudjak foglalkozni a saját kis dolgaimmal :) kicsi lelki takaritás :)és hasonlók.

Na szóval mevolt a lakodalom Rzudiéknál ami a Gerébi Kúriában volt :) egy nagyon kellemes helyen ahol nagyon nagyon jól el tudja magát engedni az ember. Ez múlt héten volt szombaton. Rudival egyre értünk le a helyszínre elrendeztük a dolgokat azaz az utolsó símításokat és elkezdődött a ceremoniázás :) és minden jól és szépen ment reggel 6ig :) egy szó mint 100 az egés nagyon jó volt és nagyon szép.

Nah lagzi utáni napok rehabilitációval teltek :) és természetes a half star hilton megnyitotta kapuit a friss házasok előtt:) casinó, vajdasági konyha, egyéni lakosztály :) minden ami kell egy jó kis hánimuuunhoz :)

A múlt hetem jól telt emberekkel találkozgattam :) dumálgattunk új barátságok kezdtek el fonódni :) a hétvégét már alig vártam természetesen pénteken volt egy kis összejövetel a halfsztar hiltonban :)ahol 3,30 ig tartó kisebb beszélgetésesélkedősdi alakult ki :) Ördiék,Rudiék :) meg egy medve társaságában :)

Szombatopn volt egy kis krúzink Balageval (junior art direktor) akivel elmentünk a humusz bárba :) chickpies :) rulz utánna Toldui egy jó kvra és gödör napozgatás dumálgatás eset haza pihi :)

Vasárnap egész nap pihiztem :)Kell az erő a hétre :) meg hát majd ha megyünk Olaszországba na od is kell majd egy nagy adag :)

Hát röviden így ennyit :)

legyetek jók ha tudtok...és nézzétek meg a District 9 című filmet:)

1 megjegyzés:

nagymargitblogja írta...

Mikor mész Olaszországba?