2009-09-28

15 SzHGYE Melegnano - Lombardia

Ismételten voltunk egyett lövöldözni csak most délre mentümk:) Egy kis olaszországi harcolkodásra. Természetesen autóval tepetümnk le 1000kmt, majd Milánoban töltöttünk egy kis időt. Kis városnézés kis kvzás, :) ahogy kell. Na és ekkor indult be a sorozat :) Gábor autójában megadta magát a válto....na gondolhatod milyen örömmel fogadtuk ezt a fantasztikus tényt :) na de Giacomo segítségével sikeredett megoldani a problémát :) belekóstoltunk a Milanói esti forgalomba :) hahahahahaha csak röhögni tudok :) semmiféle szabály nincs :) csak mennyéééééé. Megérkeztünk nagy nehezen Melegnanoba ahol a csata volt, kimerülten fáradtan egy gyors sátorhúzás lepakolás egy sör és alvás ezerrel:) Másnap ugyanis 2 csata várt ránk. És most először megkaptam Marit a medveölőt :).

Az első csata Melegnano utcáin folyt :) nagyon élvezetes dolog rohangálni formációba fejlődni egyszerre tölteni bohóckodni :) utánna este 9kor volt a másik csata mit a Medici kastély falai előtt zuzzantottunk le ja és itt volt a táborunk is :) A csaták alatt találkoztunk a terminátor franciákkal ugyanis kétszer le lett rohanva zászlajuk sőt az ágyúik is :) de ezek nem voltak hajlandóak megadni magukat :) annak ellenére sem hogy a forgatókönyv igy akarta :) na mindegy franciák ez van...... Aztán vasárnap elindultunk hazafelé :) és hajnalban meg is érkeztünk.

Most rámférne egy kis alvás de munka van ezerrel :) nem baj lesz ez még igy sem. A következő csata Austerlitz.



































La Scala :)

CT


Milano at night



A táborhely


Der Medve

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem az egyik kedvenc városom Milánó, két hetet töltöttem ott egyszer a Via Pacis szervezésében, önkénteskedtem, környezetet védtünk egy külvárosi parkban. Az életem egyik legklasszabb pasiját is ott ismertem meg. Hmmm, szép volt.

Most búcsúzott el tőlem az egyik nőklapjás srác, és még csak blogja sincsen. Annyira szomojú, h nem lehet megőrizni minden értékes, ám hozzám sehogyan sem illő emberkét az életemben. Egy másik srác is van, meg egy harmadik is, ők is kedvesek, de nem helyettesíti egyik a másikat. Már most hiányzik.
Buta egy természetem van.

Puszi:
á