2009-08-18

omlett és dizáj

Azon gondolkodtam hogy mennyire hasonló a főzés és a design. Vegyünk egy egyszerű
példát tojásrántotta:) amikor megpirul a hagyma és felvesz azt a jó kis üveges hatást és ráöntöm a tojást amit egy kis feketeborssal és sóval ízesitve és ez elkezs sűlni és előjönnek azok a kis rejtett fehér tojcibuborékok na akkor kell rádobni a szálravágott póréhagymát és az az a pillanat amikor a narancsa fehér és a zöld találkozik :) na ezt hívnám én DesigFőzésnek:) Ki kell probáljak még egy pár ilyen agyamentséget :) Szerintem iagzából az tud nagyon jól főzni aki szeret szépeket alkotni azaz mondhatnám úgy is hogy designelni :) na jó egy kis jóindulattal. De az hogy szépnek lehet látni egy pácot , és egy szép szelet húst azért merőben hozzájárul ahhoz hogy az ember olyat főzzön hogy az megállja a helyét bármelyik "vacsoracstán". Apropó vacsoracsat azaz tv :) nem néztem mostanában tvt de sikeredett vasárnap belefutnom véletlenül egy hiradóba és uhhh azt kell mondjam hogy örülök hogy el tudom magam foglalni okosabb dolgokkal is mint a folyamatos sírás panaszkodás és a többi szociális rendszert romboló dologok. Inkább smileis matricákat nyomtatok és tragaszgatom őket mindenhova :) the smiley war has begone. :)

na hát így ennyi :)

mindenkinek egy nagyfazékkal

5 megjegyzés:

Macsek írta...

tehát ha jól tudok főzni, valamint látványosan tálalni, akkor jó dizájner lenne belőlem? Lehet, hogy pályát kéne váltanom..? :)

Apropos, design. Az art-trooperen van egy macskás pólóterv, amibe teljesen beleszerettem. Szeretném megcsináltatni magamnak,ha engedélyezed, szóval kérek infót a jogdíjról :))

Lenka írta...

Az nekem is a kedvencem!:)

stormtrooper írta...

na csajok akkor :) copirightért stormtrooperhez kell folyamodni :) de igazság szerint azt mondjátok meg hogy ha egyedi pólót akartok akkor megcsinálom a grafikát ingyen bérmentve természetesen cicmicceset :) merthogy ez egy nagyon kedves barátomnak csináltam és sajna le van védve:( de mindíg lehet újat tervezni :)

Macsek írta...

Méltem :)

Lenka írta...

Én egy olyan pólót szeretnék, aminek az elején egy részeg medve van, és az orrából, füléből, egyéb, a képen nem látható, testnyílásaiból, színes szívószálak állnak ki, Garfield örökzöld mondatával: "Én szeretem a mackómat, és a mackóm szeret engem. Az egyszerű igazságok, a legmélyebb igazságok."

Nem kérek pólót, köszönöm!:)