2009-08-17

SZÁJKORELM

A hétfő egy psichodelikus zöld nap ma nekem, Sziget fesztivál után ahol annyi féle fajta mindenféle emberbe botlottam bele hogy uhhh. Természetesen ebbe a bagázsba nem tartoznak bele azok akik közel álnak hozzám :) a barátaim :) Timcsi, Norci&Szabi, LillRedRidingHood, EVE, BuBUU. Igaz nagyon nagy hálával tartozom kedves Fönökasszonnak, hogy lehetővé tett egy ingyennapot + egy kis vips dolgot a szigeten :) De természetesen voltak olyan élmények is amin nagyon meglepődtem :) pl ha bulizol akkor is bele lehet botlani vérig komoly szélyiségi és szocializációval küszödő emberekbe akik nem tudják elelngedni magukat:) Viszont voltak olyanok is akikkel kb 5-10 percet buliztam és nagyon zsír volt :) egy tánc egy mosoly egy fröccs:)

Na de a lényeg, lassan nem tudom de kb olyan8hónapja folyamatosan megy az aktív pihenés party, menés idoda és nagyon jó:) Kezdem felfedezni azt a valakit aki a szurokszerű ragadós lelki pocsolyából lassan de erősen visszatér :) tudom hogy sok ilyen ( szerintem kb 4-5) van ahol leírtam azt hogy érzem azt hogy gyógyulgatok és hogy meggyógyultam. Ugyanis mindegyik olyan mintha tényleg akkor egyett gyógyultam volna :) ezek a szintek nem tudom hogy mennyi van belőllük csak azt tudom hogy van még nem tudom hol járok de érzéseim már vannak, visszatért a szociális igény 75%ra és ilyenek. Nagyon nem volt kedvem irogatni az utobb időben. Nem éreztem úgy.... de van ez így

Most lassan belövöm az új célokat aztán warp7 és engage:)

Munkában minden OK, kutya rulez, :)

Rizzzzaaaaaa

Nincsenek megjegyzések: