2009-06-12

Értékrendek


Érdekes hogy az mebert mennyire megváltoztatja a környezete...... akakrva akaratlanul felveszem azoknak a viselkedésmotívumait akikkel együtt dolgozom és akikkel összejárok. Érdekes mert olyan mintha burokból burokba ugranék. Mondjuk inkább dekódolási rendszereket veszek át. Érdekes. most itt ülök egyedül a cégben mindenki elmennt már Lecsó itt alszik mellettem azaz a lábamnál, én meg várom a felmentőket :) Mondjuk tegnap lementem 530kor a többiek meg itt voltam hajnal 2 ig :) ami nem is hajnal 2 volt hanem 1 aztán 12 szal :) a lényeg hogy túlóráztak.

Na de vissza az értékrendekre. Nagyon eltávolodtam attól az értékrendemtól ami volt, érdekes tapasztalatokat szereztem. Jókat is rosszakat is. De nem bánom most aplikálom bele őket az életembe hogy kihozhassam a legjobbat:) egy kicsit önzően állok hozzá de nem baj ilyen ios kell. Elegem lett abból hog ymindíg a mások ügyein agyalok, próbálok megoldást találni stb. Lehet hogy ezzel megbántottam embereket, sajnálom.

Mindenesetre nem szabad tulságosan jószívűnek lenni :) ez a tanulság mert különben kihasználnak.

Szépesnaposat :)

2 megjegyzés:

Macsek írta...

Nem inkább arról van szó, hogy azért veszed át a környezeted gesztusait, reakció-típusait, mert ez jelentősen megkönnyíti a közös, kreatív kommunikációt? És persze a többiek is veszek át a te sajátos viselkedésformáidból? Ettől szerintem nem másmilyen leszel, csak árnyaltabban és többféle eszközzel fejezed ki a valamilyenségedet.
neked is szépnaposat! :)

stormtrooper írta...

Nem tudom Macsek, egy kicsit úgy érzem hogy kaméleonkodnom kell ahhoz hogy elkerüljem azokat a konfliktusokat amik megnehezítenék a munkahelyi munkámat. De van benne igazság csak sajnos az is igaz hogy egyedül vagyok azaz2en vagyunk grafikusok és nem nagyon kommunikálunk mert nincs meg hozzá a kellő miliő :)